💬
Logga in
Fuska.se

Assassins Creed 2

51 svar · startad

Trådstartare #21
↗ till inlägget

Artikel @ GR

det låter såklart fett bra. :)

man har ju sina 2 hidden blades när man behöver gå tyst fram, men jag tror inte man kommer utrustas med någon mer kniv, svärd eller liknande. ubisoft säger ju att han kommer vara väldigt bra med händerna istället och ta alla vakters, och annat folk man stöter på, vapen för eget bruk.

Ja de säger dom, men vi vet ju inte for sure ännu. Jag skulle inte ha emot en liten kniv att kasta ifall jag misslyckas något och drar uppmärksamhet bland en vakt på avstånd från mig. You catch my drift?

Undrar vad mer coolt vi kommer få se, uppfinningar, vapen o.s.v. Gissa på några?

Eller hoppas du på några?

17 Jun 2009

Om man nu har knivar så tycker jag det hade varit mycket verkligare om man kunde köpa knivar och jag tycker man borde få pengar av att klara uppdrag (som man senare kunde köpa knivar eller något annat med).

Blev väldigt intresserad, jag gillade 1:an och jag kommer nog gilla 2:an dubbelt så mycket.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gillade det förra hoppas detta är lika bra

Tror det andra är bättre. För att de fixar det som folk tjata om var dåligt i första.

Mer vapen, coola features, som flygmaskinen, 2 blades, troligen ska man kunna skjuta iväg hidden blade (de gör han ju i trailern). Fast det som gör det ännu bättre är hur det ändå är Assassins Creed känsla som var i första i andra. Mer bättre stealth. Ni tid period som är fett skön.

I love it

Ju för sig så använde Altaïr armborst i trailern till 1:an,det kunde man inte göra i själva spelet.Men jag kommer köpa spelet,älskade 1:an.Dock blev 1:an enformigt efter ett tag då det var nästintill omöjligt att dö när man använde R1 och fyrkant.
18 Jun 2009
Trådstartare #24
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gillade det förra hoppas detta är lika bra

Tror det andra är bättre. För att de fixar det som folk tjata om var dåligt i första.

Mer vapen, coola features, som flygmaskinen, 2 blades, troligen ska man kunna skjuta iväg hidden blade (de gör han ju i trailern). Fast det som gör det ännu bättre är hur det ändå är Assassins Creed känsla som var i första i andra. Mer bättre stealth. Ni tid period som är fett skön.

I love it

Ju för sig så använde Altaïr armborst i trailern till 1:an,det kunde man inte göra i själva spelet.Men jag kommer köpa spelet,älskade 1:an.Dock blev 1:an enformigt efter ett tag då det var nästintill omöjligt att dö när man använde R1 och fyrkant.

aa de var en besvikelse, jag ville ha armborst, men om jag inte minns fel så var hidden pistol redan bekräftat.
20 Jun 2009
Trådstartare #25

http://www.gametrailers.com/video/assassin...ins-creed/51783

Bra information

Han är grymt mycket bättre än Altair!

21 Jun 2009

om jag inte minns helt fel så klurade Leonardo ut en plan för en möjlig belägring av Venedig, där en armé skulle gå på havets botten med en sorts dåtidens snorkel för att få luft där nere, och sedan störta in i Venedig. Skulle tycka att det vore ett häftigt sätt att ta sig in i Venedig på men antagligen inget vi kommer att få se ;) . Sen konstruerade Leonardo gevär bland annat, som skulle kunna vara häftigt att använda för ett mord på avstånd. Flyttbara broar, katapulter m.m är också de häftiga inslag, men jag tvivlar speciellt mycket på katapulten, jag vet inte riktigt hur den skulle kunna användas i ett spel som detta ;)

Trådstartare #28
↗ till inlägget

om jag inte minns helt fel så klurade Leonardo ut en plan för en möjlig belägring av Venedig, där en armé skulle gå på havets botten med en sorts dåtidens snorkel för att få luft där nere, och sedan störta in i Venedig. Skulle tycka att det vore ett häftigt sätt att ta sig in i Venedig på men antagligen inget vi kommer att få se ;) . Sen konstruerade Leonardo gevär bland annat, som skulle kunna vara häftigt att använda för ett mord på avstånd. Flyttbara broar, katapulter m.m är också de häftiga inslag, men jag tvivlar speciellt mycket på katapulten, jag vet inte riktigt hur den skulle kunna användas i ett spel som detta ;)

Haha coolt, men pistol och sånt är ju med i spelet, hidden pistol, skapad av Leonardo.
12 Aug 2009
Trådstartare #29
↗ till inlägget

Artikel @ GR

det låter såklart fett bra. :)

man har ju sina 2 hidden blades när man behöver gå tyst fram, men jag tror inte man kommer utrustas med någon mer kniv, svärd eller liknande. ubisoft säger ju att han kommer vara väldigt bra med händerna istället och ta alla vakters, och annat folk man stöter på, vapen för eget bruk.

Ja du, de finns massor med utrustning om du ser vid 3.00 till 3.13 på länken. Massor med olika svärd, yxor m.m. och throwing knifes också. Whoopido right :P

LÄNK: http://www.gametrailers.com/video/dev-diar...ins-creed/54131

↗ till inlägget
Om man nu har knivar så tycker jag det hade varit mycket verkligare om man kunde köpa knivar och jag tycker man borde få pengar av att klara uppdrag (som man senare kunde köpa knivar eller något annat med).

Blev väldigt intresserad, jag gillade 1:an och jag kommer nog gilla 2:an dubbelt så mycket.

Där slog du verkligen huvudet på spiken. Exakt som du trodde lär de ju bli, man använder pengar för att köpa utrustning m.m.
23 Aug 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Där slog du verkligen huvudet på spiken. Exakt som du trodde lär de ju bli, man använder pengar för att köpa utrustning m.m.

Härligt :D

Kommer nog köpa :)

24 Aug 2009

Har bokat Black Edition till PS3!

Man borde nog köpa ettan pga storyn. AC 2 kommer behålla Desmond (de som spelat spelet fattar) så jag tror man missar mycket utan det första.

25 Aug 2009

Kommer ihåg att jag läste någonstans för ett tag sen, att en som jobbade på Assassin's Creed 2 sa att det inte skulle vara något problem med att fatta storyn om man inte spelat första spelet.

26 Aug 2009
Trådstartare #34

man spelar ju som samma snubbe ja, men åker tbx till en annan tid. Kommer nog inte sabba storyn så mycket ifall man inte kört AC1.

27 Aug 2009

Va? I ettan spelade man som Altaïr och i AC2 spelar man som Ezio.

Tror han menar att man är samma kille i våran tid.

28 Aug 2009
Trådstartare #37
↗ till inlägget

Tror han menar att man är samma kille i våran tid.

aa. Wikipedia: I spelet (Assassins Creed 1) tar man sig an rollen som Desmond Miles, en bartender som har ett släktträd av lönnmördare (assassiner). Han har blivit tagen till en facilitet där han tvingas använda Animus, en maskin som tillåter honom att kunna se minnen från sin förfader under det Tredje korståget året 1191. Desmond tar sig an rollen som Altaïr. (Och i Assassins Creed 2 tar han sig an rollen som Ezio, som också tillhör hans släktträd, fast i en annan tidsperiod).
30 Aug 2009

Kommer man kunna smyga? SOm man inte kunde i 1:an. Ni vet, smyga som Sam Fisher ;)

7 Sep 2009

hoppas det. Att man kan sno vapen från fienden och använda dm själv är grymt men att flyga med Da vincis FLYGMASKIN är ju helt sjukt :P

9 Sep 2009
Trådstartare #40

http://www.gametrailers.com/video/gc-09-as...ins-creed/55670

gameplay walkthrough

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in