Röstar på Warlock då du ska levla upp en character. Min main är rogue men de är tradiga att levla upp tycker jag, men warlock är skitkul att levla ( Alla kommer kalla mig galen, men affli lock är det roligaste som finns, med lite variaton ofc :) )
Bästa Classen
Paladin!
Paladin ftw! Särskilt retry på 50+ me crusader strike, då bli man jäkla overpowred, crittar hela tiden
Folk verkar glömma bort våra kära Priests,hur länge skulle vi klara oss i instancer utan heal och ress konsterna
men eftersom dom flesta struntat i dom så gör jag väll också de då,,,Pala rules!
Han fråga inte vad som var roligast han fråga vad som är bäst och jag kan lätt säga att bästa classen är Hunter.. rätt enformigt men bra i pve bra i pvp lätt att lvla enda nackdelen är att det finns så j*vla många :P
Hatar egentligen rogues, i alla fall de man möter i pvp, men roligast att spela med i raid, inte testat alla klasser dock i pve.
Hunter fast det är lite enformigt typ såhär:skicka på pet,skut med guns hela tiden om och om igen.Fast i lite högre lvl blir dom hur bra som helst.Så jag rösta på hunter.
Jag har en lvl 15 Bloodelf Mage, det är ganska kul att lvla den... Men inte så roligt ändå
*bump*
Jag har både en full epic lvl 80 Warrior, en lvl 80 DK som jag gearar upp.
Men jag äskar Mage's, vet itne varför. Gör det bara
Herregud, retri paladin självklart! :D Otrolig burst och roliga att spela. Bursten nerfas dock i 3.2 men vi kommer fortfarande äga!
Tycker faktiskt att druid är den bästa roligaste och mest intressantaste klassen, synd att den är underskattad.
Jag tycker warlock är roligast, just nu i alla fall. :P
↗ till inläggetDruid underskattad? err vad?Tycker faktiskt att druid är den bästa roligaste och mest intressantaste klassen, synd att den är underskattad.
Druid, det är väl solklart?
Dlock
Hunter är roliga att spela.
Verkar vara kul med en retri paladin, har aldrig testat.
↗ till inläggetHunter är roliga att spela.
Jag kan gå igenom hela speccen för dig. Består av fyra knappar.
1. Divine Storm
2. Crusader Strike
3. Judgement
4. Hammer of Justice
= win.
Skönt att de får en nerf.
↗ till inlägget↗ till inläggetHunter är roliga att spela.
1. Divine Storm
2. Crusader Strike
3. Judgement
4. Hammer of Justice
= win.
Du glömde rätt mycket där ja dvs heal bubble hands of freedom cleanse etc etc...
iaf tycker att warlocks ser rätt lovande ut
1. Divine Storm
2. Crusader Strike
3. Judgement
4. Hammer of Justice
= win.
Du glömde rätt mycket där ja dvs heal bubble hands of freedom cleanse etc etc...
Det krävs inte mer än fyra knappar för att få 2k rating som retri, det är STÖRT faceroll, det kan f*n ingen förneka, enklaste klassen att spela, och samtidigt en av de bästa klasserna.
1. Divine Storm
2. Crusader Strike
3. Judgement
4. Hammer of Justice
= win.
Det krävs inte mer än fyra knappar för att få 2k rating som retri, det är STÖRT faceroll, det kan f*n ingen förneka, enklaste klassen att spela, och samtidigt en av de bästa klasserna.
Ring mig när du fått 2k rating med 4 knappar på en normalt gearad retri pala, kan vara lite svårt att komma ut ur ccs eller heala sig själv/din partner kanske? -.-"