Hej alla!
Kan ni nån bra sida där man kan köpa sig en VPN tunnel? Vill inte att VPN tunneln ska äta upp min internet hastighet jätte mycket.
Hej alla!
Kan ni nån bra sida där man kan köpa sig en VPN tunnel? Vill inte att VPN tunneln ska äta upp min internet hastighet jätte mycket.
flashback har en vpn tjänst
Flashbacks VPN är inte säker då dom sparar ditt IP och måste lämna ut det till polisen om dom blir ombedda. IVACY ftw
Jag har en Dlink DSL-G624T. Tror ni VPN kommer funka på den?
↗ till inläggetJag har en Dlink DSL-G624T. Tror ni VPN kommer funka på den?
Vad jag vet så ska det inte ha betydelse vad du har för utrustning. Skulle det inte funka till vissa modem eller routrar så skulle det stå på hemsidan. Men om du är osäker så kan du alltid maila eller ringa dem och fråga.
ThePirateBay's VPN, Ipredator, blir ju snart allmän :>
Har funderat på Ivacy ett tag, men finns det nån limit där hur mycket man får tanka ner?
↗ till inläggetDet kommer den göra, vpn tunnlar är väldigt långsamma. En nerladdning som tar 28 sekunder normalt tar ungefär 28 minuter på dom flesta sidor som testats.Vill inte att VPN tunneln ska äta upp min internet hastighet jätte mycket.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet kommer den göra, vpn tunnlar är väldigt långsamma. En nerladdning som tar 28 sekunder normalt tar ungefär 28 minuter på dom flesta sidor som testats.Vill inte att VPN tunneln ska äta upp min internet hastighet jätte mycket.
Beror ju mycket på vad de du tankar ifrån har för linor.
Jo, men det är fortfarande enormt mycket långsammare än att tanka utan vad jag läst av tester.
Har nu skaffat fram Ivacy och hur vet jag om mitt ''fake ip'' fungerar i Bitlord?
För när jag går in på www.mittip.se visas det ett ip från Ryssland.
Den här tråden är till för olaglig nerladdning eller vadå?
↗ till inläggetOm du använder en VPN-tunnel, skall det fungera för alla program.Har nu skaffat fram Ivacy och hur vet jag om mitt ''fake ip'' fungerar i Bitlord?
För när jag går in på www.mittip.se visas det ett ip från Ryssland.
↗ till inläggetDet står information om det på deras sida. Det gäller bara anklagelser för brott som kan bestraffas med 2år+ (i kåken).Flashbacks VPN är inte säker då dom sparar ditt IP och måste lämna ut det till polisen om dom blir ombedda. IVACY ftw
Alltså är piratring säkert.. Om du kan lita på dem.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in