utrikes var nog norge eller skottland och inrikes så kittelfjäll
Senaste Stället Du Var På Semester!?
Öland, 2008
Utrikes: staden Nice i frankrike.
Inrikes: Göteborg.
Jag sa nej till kreta i år, så det måste vara cypern förra året.
↗ till inläggetUtrikes: staden Nice i frankrike.
Inrikes: Göteborg.
Ah, nice! Jag har faktist ocksa varit i Nice i France, det var valdigt nice dar ^^ Fast vi var "egentligen" vid typ.. den franska riviaran, vid ett SK*T snyggt hus...
↗ till inläggetVar nog New York i November.
Har alltid velat aka till New York... Var var ni da?
↗ till inläggetTeneriffa var senaste utomlands, inrikes vet jag inte.. Men det blir Mallorca i år :)
Ok, vi kan faktist se Tennerifa har ifran. Typ ett berg eller natt, med sno pa toppen. :P
Vi bodde på Manhattan i Murray Hill,en bit från Empire State Building.Men vi var på massa olika ställen som Time Square (så jävla nice),Battery Park,Central Park bland annat.Är glad att vi inte drog till Bronx. :P
Jag tror det var Canterbury i England.
Snart blir det väl Gotland eller någon annanstans.
:o Jag var i Finland kom hem för 1 vecka sen? Ska till Finland igen på torsdag till Helsingfors (med båt/färja). Sen ska vi till Åbo med bil. Men jag var i Åbo (där bor mina kusiner och mormor), Pemar (ligger utanför Åbo, mina kusiner bor där), Ruskola (min morfar bor där) och Keuruu (utanför Tammerfors, vi var i en campingplats pga midsommarkonferanns)
↗ till inläggetVi bodde på Manhattan i Murray Hill,en bit från Empire State Building.Men vi var på massa olika ställen som Time Square (så jävla nice),Battery Park,Central Park bland annat.Är glad att vi inte drog till Bronx. :P
Oooooooohh, niice :D Var det nice pa Times Square da? Vad kan man mer gora dar, forutom att... kolla pa byggnaden :P?
↗ till inläggetJag tror det var Canterbury i England.
Ok, var ligger Canterbury? (Alltsa var i England :P)
↗ till inläggetSpanien
Ooh, nice, var i Spanien?
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tror det var Canterbury i England.
Kul stad faktiskt.
↗ till inläggetTja, Madame Tussauds finns http://www.madametussauds.com/NewYork/,Hardrock Café,Universal Studios,butiker som Quicksilver,ESPN store mm.Och Times Square går inte att beskriva med ord hur jävla vackert det är (speciellt på natten),det går bara att förstå om man nån gång varit där.↗ till inläggetJag tror det var Canterbury i England.
↗ till inläggetTja, Madame Tussauds finns http://www.madametussauds.com/NewYork/,Hardrock Café,Universal Studios,butiker som Quicksilver,ESPN store mm.Och Times Square går inte att beskriva med ord hur jävla vackert det är (speciellt på natten),det går bara att förstå om man nån gång varit där.↗ till inläggetJag tror det var Canterbury i England.
Aahh, nu fick jag lust att aka till New York :P Men, det ar ju inte varje dag man aker pa semester.
jag var till grekland förr förra veckan till ett hotel som hette avra beach
Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteå
↗ till inläggetHelsingfors ligger utomlandsTroligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteå
↗ till inläggetTroligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteå
Ja, som 40200 sager, det ligger ju utomlands "din" not... eller.. "ditt"? not! Fast enligt den officiela "din" not/"ditt" not traden sa ar det "ditt" not ju... mysko.
↗ till inläggethar du tänkt på att jag kan bo i finland?↗ till inläggetHelsingfors ligger utomlandsTroligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteå
↗ till inläggethar du tänkt på att jag kan bo i finland?↗ till inläggetTroligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteå
Helsingfors ligger utomlands
Men Fuska.se ar et svensk forum, inte sant? Sa vi utgar ju ifran att de flesta har bor i Sverige. Lattare om du sager det direkt.
HERREGUD, va ja vill hem till min egen dator med de tre sista bokst...