💬
Logga in
Fuska.se

Ta Kort På Ditt Senaste Spelrelaterade Köp!

759 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Helt nytt Resident Evil 5 på GAME idag för förvånansvärda 199:- för att vara GAME.

http://img219.imageshack.us/img219/5011/dscn2068f.jpg

Skumt pris med tanke på att det ser ut såhär i deras senaste tidning.

http://img8.imageshack.us/img8/3120/dscn2066x.jpg

där hade du tur.

btw du undrade om dbz spelet var bra. Jag säger bara en sak värsta 360 spelet jag har kört. håller mig nog till de äldre spelen :)

2 Jul 2009
Nivå 5 · Fuskare

It isdags köpte jag wii fit och farcry venegance(stavning?) till wii, men jag har ingen kamera så jag kan inte visa nån bild.

Senast ändrad:

4 Jul 2009
Nivå 7 · Fuskare

Cs från Steam, var iofs ett tag sen men det var det senaste.

Nivå 10 · Veteranfuskare

@Moose: Yay för RE5 och att prenumera på LEVEL ;)

Den här fick jag när jag köpte The Force Unleashed och RE5 (ingen bild på dem)

på Gamestop för typ2 veckor sen:

http://www.hollywoodheroes.com/images/GrayCloneTrooper_72.jpg

:P

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Egentligen så har min mamma vunnit det från nått ställe som heter "Magasinet"

post-73505-1245617371_thumb.jpg

post-73505-1245617385_thumb.jpg

Men det här har jag köpt!

post-73505-1245618029_thumb.jpg

Najs med 2100 Microsoft Points... det skulle jag villja ha, sa att jag kan kopa The Lost And Damned till GTA IV.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Egentligen så har min mamma vunnit det från nått ställe som heter "Magasinet"

post-73505-1245617371_thumb.jpg

post-73505-1245617385_thumb.jpg

Men det här har jag köpt!

post-73505-1245618029_thumb.jpg

Najs med 2100 Microsoft Points... det skulle jag villja ha, sa att jag kan kopa The Lost And Damned till GTA IV.

Det kan du väl göra ändå...
6 Jul 2009
Nivå 7 · Fuskare

nu är jag för lat för att hämta kameran så jag säger bara att det är 1600 Ms points :D

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #208

http://img522.imageshack.us/img522/7348/dscn2079.jpg

Hellz yeah! Prototype för 99:- vid inbyte av Beautiful Katamari och PGR4, totally worth it!

http://img21.imageshack.us/img21/7344/dscn2080c.jpg

Nivå 13 · Mästerfuskare

Älskar det där spelet! :D

Riktigt nice!

Senast ändrad:

7 Jul 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #210
↗ till inlägget

*borttaget*

Älskar det där spelet! :D

Tycker det är konstigt att bilderna ska bli så stora.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Fable 2

Nivå 7 · Fuskare

Beställde Fallout 3, borde komma ungefär när jag kommer hem från semestern :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Snälla, sluta citera enorma bilder. Helst hade det varit bäst att ni linkade de enorma bilderna istället eftersom när bilderna laddar tar de upp hela skärmen.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Snälla, sluta citera enorma bilder. Helst hade det varit bäst att ni linkade de enorma bilderna istället eftersom när bilderna laddar tar de upp hela skärmen.

Mm, håller med. Skulle vara bra om folk kunde lära sig att förminska bilderna innan de laddar upp.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #215
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Mm, håller med. Skulle vara bra om folk kunde lära sig att förminska bilderna innan de laddar upp.

Det blir inte lika trevligt i tråden om man inte får se bilderna direkt tycker jag. Jag håller dock med om att dom blir för stora, men det är faktiskt en inställning på forumet som gör det. Jag postar samma bilder på www.loading.se och där blir de inte alls lika stora!

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det blir inte lika trevligt i tråden om man inte får se bilderna direkt tycker jag. Jag håller dock med om att dom blir för stora, men det är faktiskt en inställning på forumet som gör det. Jag postar samma bilder på www.loading.se och där blir de inte alls lika stora!

Nån kanske skulle ta och PM'a admin och fråga om detta?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #217
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nån kanske skulle ta och PM'a admin och fråga om detta?

Do it!

8 Jul 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Men de blir förminskade, men saken är den att medan bilderna laddas så tar dem över hela skärmen.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #219
↗ till inlägget

Men de blir förminskade, men saken är den att medan bilderna laddas så tar dem över hela skärmen.

Sant, det är ju det som borde fixas.

10 Jul 2009
Nivå 5 · Fuskare

Bästa spelköp sedan Mario Kart Wii.

post-76502-1247259090_thumb.jpg

post-76502-1247259308_thumb.jpg

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in