TADA
utvecklingen till Glarghilungidung
Den heter "10 bokstäver"
Men den ska kallas Gilarghilungidung :angry:
killen:mamoswine, electrivire, weawile, yanmega, gliscor, rympherior, gallade,dusknoir
tjejen:mamoswine, electrivire, weawile, yanmega, gliscor, rympherior, gallade,dusknoir o spiritomb
↗ till inläggetjag är ganska trött, så jag kanske missar något, men vad är skillnaden bortsett från den gröna fjången på halsen?
killen:mamoswine, electrivire, weawile, yanmega, gliscor, rympherior, gallade,dusknoir
tjejen:mamoswine, electrivire, weawile, yanmega, gliscor, rympherior, gallade,dusknoir o spiritomb
Utveckling till Gilarghilungidung;
Den heter "10 bokstäver"
Men den skall kallas Gilarghilungidungi :angry:
[edit] oops det svävande huvudet ska bort
↗ till inläggetdet är ingen skillnad mer än det gröna för jag orkade inte gör mer skillnad↗ till inläggetjag är ganska trött, så jag kanske missar något, men vad är skillnaden bortsett från den gröna fjången på halsen?
Utveckling till Gilarghilungidung;
Den heter "10 bokstäver"
Men den skall kallas Gilarghilungidungi :angry:
[edit] oops det svävande huvudet ska bort
Pokémon-sprites får inte vara större än 80x80 pixlar :angry:
↗ till inläggetPokémon-sprites får inte vara större än 80x80 pixlar :angry:
men den ska ändå inte vara med i ngt spel så det spelar ingen roll
↗ till inläggetcool den blev!
en som rubbew sa att jag skulle göra:
srry för dubbel
Nice
↗ till inläggetCool vilka Pokémon har du blandat?en som rubbew sa att jag skulle göra:
srry för dubbel
Kan se Swampert, en av Clamperls utvecklingar (kommer inte ihåg vad den heter) och kanske Charizard? (Vingarna)
↗ till inläggetswampert, huntail, bagon, magby, rayquasa, charizard och dragonite↗ till inläggetCool vilka Pokémon har du blandat?en som rubbew sa att jag skulle göra:
srry för dubbel
Kan se Swampert, en av Clamperls utvecklingar (kommer inte ihåg vad den heter) och kanske Charizard? (Vingarna)
↗ till inläggetOkej, just det Huntail heter den.swampert, huntail, bagon, magby, rayquasa, charizard och dragonite
en gallade azurill:
Pokémon-sprites får inte vara större än 80x80 pixlar :angry:
http://i27.tinypic.com/8xlpx0.png
xD Absol+Mudkip+Espeon=Pinksol
↗ till inläggetVem har sagt att det är sprites?Pokémon-sprites får inte vara större än 80x80 pixlar :angry:
:angry:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in