💬
Logga in
Fuska.se

Vad Köra Du På Gh3?

89 svar · startad

Bajare

Jag kör på hard orkar inte riktigt nöta så jag kan ta steget till expert :P

Senast ändrad:

6 Jul 2009

Uppe på Hard/Expert på trummor nu.

Fortsatt Expert på gitarr så jag sänker mig inte.

-_-;

11 Jul 2009

ska börja med hard nu

18 Jul 2009

Sopor! TTFAF är lätt på Expert.

Alla är vi kanske inte puckon som inte gör annat än att spela guitar hero hela dagarna?

Aircondition och Fruktnystan är bara råpwn >:C

EDIT: Körde karriären och fick klara before i forget och cult of personality(lol, längesen jag spelade?! >_>') för att sedan komma ner till Battle for your soul giget.

Väl där 4*ade jag tNoB och CoD för att sedan köra One, när jag är påväg mot pers (hade ca 280k alla gånger -.-') när solot började vägrade min gitarr ge mig star power! Fyfan vad sur jag är, samma sak skedde 4ggr! Kör den nog sen, Raining Blood vill jag inte tänka på ;_;

Senast ändrad:

23 Jul 2009

Hard just nu

27 Jul 2009
↗ till inlägget

Expert på allt, klarar alla låtar förutom TTFAF, Raining Blood och Slipknot änsålänge, jag kommer 98% på Before I forget hela tin :'<

du sa att du inte klara before i forget av slipknot. Sedan säger du att du klarar den låten på 98% :huh:
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Expert på allt, klarar alla låtar förutom TTFAF, Raining Blood och Slipknot änsålänge, jag kommer 98% på Before I forget hela tin :'<

du sa att du inte klara before i forget av slipknot. Sedan säger du att du klarar den låten på 98% :huh:

Men lär dig att läsa så kanske du inte ställer så djävla korkade frågor.

Jag kom 98% igenom låten! Inte så mycket antal noter satta i %.

Men nu har jag klarat även den och fått 4stjärnor.

2 Aug 2009
Trådstartare #69
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hard

Skyll inte på mig, jag har inte ens spelet :P Spelar det bara hos min kompis som tidsfördriv när Gmod eller L4D connectar till en server (Ja, jag har alltid med mig min laptop till min kompis ^^)

EDIT: Kom just på en sak; "Vad köra du på GH3"

Vad f*n? "Vad köra du"? Bra svenska, grabben.

Han är från Libanon..klanka inte för att alla inte kan bruka det svenska språket full ut. (100%) Förresten gör du det inte heller, du översätter ju ordet "connecting" blandar det med lite svenska och får fram connectar... Men det spelar ingen roll ;D

<3
3 Aug 2009

Fick 230.000-nånting på Satch Boogie igår. :)

Äsch, misstog den här tråden för skryt-tråden. :(

Senast ändrad:

14 Aug 2009

Hard och lite Xpert.

26 Oct 2009

ALLT på expert. ( Utom TTFAF, som jag NÄSTAN drar. )

27 Oct 2009

Expert, jag är ingen stjärnlirare , men det är jävligt kul å lira, får fyra stjärnor på alla låtar förutom Raining Blood och TTFAF som jag inte klarar! :D

28 Oct 2009
Knark

Hard

3 Nov 2009

Hard, spelar inte så mycket GH.

22 Nov 2009

Låg på Expert ett tag, klarade alla låtar på det förutom TTFAF, fixade 100% note hit på 8 låtar också, sen repade min brorsa sönder skivan så har bara kunnat spela hos vännerna, tillbaks till Hard / Expert, klarar kanske 70% av alla låtar på expert.

27 Nov 2009

Jag kör Guitar hero 5.

Expert på Guitar

Hard på trummor.

Bas lirar jag inte ett jävla skit.

Sjunga <_<

27 Feb 2010

Expert.

Jag är BOMB-het på trummor. Expert all the way.

2 Mar 2010

Trummor kör jag Expert hela tiden fast jag kör inte trummor ofta.

Gitarr så ere Expert ofc 100% nästan Fade to Black :D

Bas kör jag aldrig men Expert där med.

Sjunga har jag gjort 1-2 ggr och de va på alla svårighets grader på Beautiful Mourning. Jag growlade igenom den på Expert :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in