En riktigt bra hemsida! :D
Internetslang
Bra hemsida! Skickade in ett par förkortningar. (;
Bra sida! Skickade in två slang-ord.
Lsmic och Roflsmic
Bra sida, hörru! Keep it up och den kommer bli väldigt bra.
↗ till inläggetDen är väldigt bra imo.Bra sida, hörru! Keep it up och den kommer bli väldigt bra.
Hallå igen! Tack för all kritik, men nu vill jag ha ännu mer i och med att sidan uppdaterats till version 2. =)
Gud den är riktigt bra keep it up! :D
Version 2 är grymt bättre än förra versionen, imo. Den är verkligen på väg åt rätt håll.
Wow! Snygg hemsida! :o
↗ till inläggetMan kan kopiera lite ord från Urban Dictionary också!Om du vill komma igång kan du ju kopiera en del från http://www.hamsterpaj.net/mattan/foerkortningar.php
(BTW jag skickade in lite ord: QWERTY, S.O.S., N/A, Bl.a., Ca och YT.)
Bra sida, fortsätt med den. Det behövs en community till sidan... T.ex Chat / Forum.
Version 2 är dock mycket bättre än den första.
↗ till inläggetVarför då?Bra sida, fortsätt med den. Det behövs en community till sidan... T.ex Chat / Forum.
↗ till inlägget↗ till inläggetVarför då?Bra sida, fortsätt med den. Det behövs en community till sidan... T.ex Chat / Forum.
Nu förstog jag inte vad du menade?
Jag menar att det är bra och ha Community på sidan då folk kan göra sig hörd, Skriva idér osv.
T.ex den här sidan var gjord för fusk men med ett community blev den mycket kändare och bättre då folk kan diskutera om hemsidan och annat.
Mo, vi håller just nu på att utveckla en medlemsfunktion, dock i snigelfart. Fast jag tror inte så mycket på ett forum eller en chatt. Är inte den typen av webbsida som vi strävar efter att utveckla.
En bra idé är att göra textet på Sök knappen ljust då man inte riktigt ser vad som står... Eller joo man ser men man måste anstränga sig.
↗ till inläggetAh, ska se vad jag kan göra åt det. =)En bra idé är att göra textet på Sök knappen ljust då man inte riktigt ser vad som står... Eller joo man ser men man måste anstränga sig.
När kommer version 3 :P?
↗ till inläggetVi är i full gång med att koda en medlemsfunktion och funktioner kring det. Förhoppningsvis är vi färdiga runt jul, men vi skulle nog klara av att bli färdiga till nästa månad om vi bara lyckas dra fingrarna ur ärslet. Väldigt tveksamt dock.När kommer version 3 :P?
Versionnumret kommer att bli 2.5. :)