Har inte spelat wow på cirka 6 månder men nu så har jag spelat lite på min druid och så såg jag att man kan använda 2h axe och polearm med druids. Om jag inte har fel så har man inte kunnat detta förut är det här något nytt och hur länge har man kunnat.
Druid - Vapen
Sen 3.1 patchen, har jag för mig.
2h axe? O: det kan dom väl inte?
↗ till inlägget2h axe? O: det kan dom väl inte?
Nepp, inte 2h axe vad jag vet. Aldrig sett en druid med en axe och min kan icke använda det.
Hade fel man kan inte använda 2h axe, men polearm och fistweapon och tror att man kanske kan använda swords också.
↗ till inläggetHade fel man kan inte använda 2h axe, men polearm och fistweapon och tror att man kanske kan använda swords också.
Inte swords dock. Googla på Druids Learnable Weapons. Då hittar du säkert något :D
Sword=Nej, Fist=har alltid kunnat. Tror polarm alltid har varit möjligt också S:
↗ till inläggetSword=Nej, Fist=har alltid kunnat. Tror polarm alltid har varit möjligt också S:
Nja vi fick polearm när hunters fick Staff tror jag.
↗ till inläggetNä, de kunde lära sig det efter 3.0.8Tror polarm alltid har varit möjligt också S:
.
↗ till inlägget↗ till inläggetSword=Nej, Fist=har alltid kunnat. Tror polarm alltid har varit möjligt också S:
HUnters har alltid kunna använda staff... Men du menar kankse när dom gjorde så att drood staffs va bra för hunters? :)
↗ till inläggetHade fel man kan inte använda 2h axe, men polearm och fistweapon och tror att man kanske kan använda swords också.
2 handed mace kan dem ha.
Hade dem kunnat lära sig använda 2 h yxa hade det vart förjävligt.
Vad ska warriors och palas få för gear då när dks trätt fram?
Ska varenda hunter och druid needa på betrayer of humanity? De sjukt.
Körde naxx 25 idag, geväret och yxan droppade hos KT.
En enda hunter rollade över mig så var det fair and square, and fick den, sen så rolla jag högre på geväret så
blir han sur. Vafan hunters har torterat en genom alla expansioner med och ta alla vapen.
↗ till inlägget↗ till inläggetSword=Nej, Fist=har alltid kunnat. Tror polarm alltid har varit möjligt också S:
HUnters har alltid kunna använda staff... Men du menar kankse när dom gjorde så att drood staffs va bra för hunters? :)
Ah, jo när dudu staffs blev bra för hunters.
Ah, jo när dudu staffs blev bra för hunters.
Hunters har användt staffs sen vanilla wow, och om jag inte minns fel
så gillade hunters och bära antingen askandhi svärdet från nefarian eller det andra från zul gurub, vilket jag inte minns
vad den heter.