💬
Logga in
Fuska.se

Skolans Mat!

348 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Våran mat smackar inte bra asså dessutom så är vi sist att äta då fick vi ibland rester det tycker jag är dåligt vet inte va ni tycker :angry:

Fick ni rester? :o Ibland fick inte vi någon mat alls, för allt var slut..
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Våran mat smackar inte bra asså dessutom så är vi sist att äta då fick vi ibland rester det tycker jag är dåligt vet inte va ni tycker :angry:

De var värst tycker synd om dej nu :(

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

De var värst tycker synd om dej nu :(

Japp, fast det var inte mycket man missade precis, med tanke på att jag knappast fick hummer i skolan, aja, blir gymnasie efter sommarlovet...
Nivå 0 · Nykomling

Jag börjar hög stadiet efter sommar lovet ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag börjar hög stadiet efter sommar lovet ;)

1. högstadiet

2. sommarlovet

anyway..är du nervös? :P jag minns att jag var nervös när jag skulle börja 7an, men det visade sig att det var precis som 6an, fast längre dagar..

16 Jul 2009
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Klart, men för det första.. Vi här på fuska gämför oss inte med dem som är i Afrika och lever på knappt nån mat alls, och ta det inte heller bokstavligt att maten smakar skit.

Vi är ALLA människor, vi är ALLA samma djur så man kanske ska börja med det, för det finns människor som svälter och det enda ni gör är att klaga på att ni får mat. Det är så j*vla lågt och tragiskt.

Vi får äta hur mycket vi vill av vad vi vill, och inte tar det slut. Förövrigt måste jag säga att maten är rätt så bra, för det mesta iallafall. Och är den inte bra så är det oftast på grund av småsaker som inte tillräckligt kokt korv, vattnig köttfärssås osv.

21 Jul 2009
Nivå 2 · Novis

Vi krigar för att komma först i matledet i vår skola. :o

Nivå 3 · Lärling

Pastan i vår skola går inte att äta. Hälften är jättemjuka och resten är stenhårda. Och jag håller med Dirtman; Det ända som är gott i våran matsal är vattnet.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Klart, men för det första.. Vi här på fuska gämför oss inte med dem som är i Afrika och lever på knappt nån mat alls, och ta det inte heller bokstavligt att maten smakar skit.

Vi är ALLA människor, vi är ALLA samma djur så man kanske ska börja med det, för det finns människor som svälter och det enda ni gör är att klaga på att ni får mat. Det är så j*vla lågt och tragiskt.

MacGyver har bara 1 fråga. Om du ska äta och du hatar värkligen hatar den maten. Tar du och tänker att dom i Afrika inte får nån mat? Eller äter du så mycket du får och tycker det smakar skit? Ja visst, det är synd om dom. Jävligt synd. Men det värkar faktiskt som du skulle trycka i dig skit vidrig mat bara för dom inte får maten.

Vi fick en dag pannkakor (lustigt namn tycker jag o_0) och vi fick ta 2. Alla gjorde det typ. Sen fråga jag om jag fick ta 1 till då sa dom nej. Det regna ute så jag och min kompis satt kvar. Och när dom plocka bort hade dom massor med pannkakor kvar. Och vi fick inte ta mer -_-' Då tycker jag det är illa när det finns.

EDIT: Skrev pankakor istället för pannkakor xD

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

MacGyver har bara 1 fråga. Om du ska äta och du hatar värkligen hatar den maten. Tar du och tänker att dom i Afrika inte får nån mat? Eller äter du så mycket du får och tycker det smakar skit? Ja visst, det är synd om dom. Jävligt synd. Men det värkar faktiskt som du skulle trycka i dig skit vidrig mat bara för dom inte får maten.

Vi fick en dag pannkakor (lustigt namn tycker jag o_0) och vi fick ta 2. Alla gjorde det typ. Sen fråga jag om jag fick ta 1 till då sa dom nej. Det regna ute så jag och min kompis satt kvar. Och när dom plocka bort hade dom massor med pannkakor kvar. Och vi fick inte ta mer -_- ' Då tycker jag det är illa när det finns.

EDIT: Skrev pankakor istället för pannkakor xD

Det gör jag.
22 Jul 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ok. Du värkar som en bra person :)

26 Jul 2009
Nivå 2 · Novis

Vi tjuvar alltid mat i vår skola för det är så himla gott :lol: jag vet inte vad ni bablar om visa en bild på mat i er skola.

27 Jul 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vi tjuvar alltid mat i vår skola för det är så himla gott :lol: jag vet inte vad ni bablar om visa en bild på mat i er skola.

Tjuvar? Menar herrn "Tar"?

Skolmaten är väl duglig, men ibland fruktansvärt äcklig, till och med vidrig.

31 Jul 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tjuvar? Menar herrn "Tar"?

Skolmaten är väl duglig, men ibland fruktansvärt äcklig, till och med vidrig.

Nej jag menar tjuva, det brukar vara så himla gott men synd att det är kaos i matkön. :(

4 Aug 2009
Nivå 7 · Fuskare

Sådär, klart att den inte är på topp men jag äter ändå. Vi brukar ofta äta bland dom sista, och det gör även barnen som går i förskolan. Ibland är det så att det finns lite mat kvar, och då får vi inte eftersom förskolebarnen måste få. Det känns lite jobbigt, men det är så det är.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ta mat ändå om du vill.

11 Aug 2009

Den är skit.

Håller med Edge!

Den är skit.

Ibland är den dödskall, och oftast så smakar den konstigt.

Ytterst sällan dem har något gott.

Nivå 7 · Fuskare

The Food •

Smakar helt okey i min skola

17 Aug 2009
Nivå 7 · Fuskare

Åh fy faan.

Korvarna ligger i ett 5 cm högt hav av flytande fett! Och vår hemkunskaps lärare tjatar om att allt ska vara nyttigt?!?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in