💬
Logga in
Fuska.se

Skolans Mat!

348 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

bara för att den är billigast behöver den inte vara sämst

nej det vet jag, men den behöver inte smaka så jävla dåligt som den gör. 1.50 tar de för den eller ngt sånt.
Nivå 2 · Novis

Barabapapa, i'm hating it.

EDIT: ni vet väl att vi får sämre mat än fångar?

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Barabapapa, i'm hating it.

EDIT: ni vet väl att vi får sämre mat än fångar?

Vem fan bryr sig? Var glada att ni ens får mat och slipper betala som i USA.

Maten är förövrigt extremt god.

Nivå 7 · Fuskare

Våra föräldrar betalar skatt som går till maten :rolleyes:

Jag skulle hellre ta den kronan som maten kostar varje dag än att äta skolans mat.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Våra föräldrar betalar skatt som går till maten :rolleyes:

Jag skulle hellre ta den kronan som maten kostar varje dag än att äta skolans mat.

Fick BRÄND köttfärsås med spaghetti idag, och då tyckte jag samma sak :<
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

nej det vet jag, men den behöver inte smaka så jävla dåligt som den gör. 1.50 tar de för den eller ngt sånt.

ok om dom tar 1:50 för den lär den ju vara rätt dålig

12 Sep 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ok om dom tar 1:50 för den lär den ju vara rätt dålig

mm säger ju det. det är bara ett få antal ggr vi får bra mat som går att äta.
13 Sep 2009
Nivå 1 · Novis

Kattmat är lyxig mat jämfört med våran usla mat! Min gamla skola var så pass liten så den hadde råd med god mat, men sen flyttade jag och fick den usla skolmaten

Nivå 9 · Veteranfuskare

Kattmat är alltid lyxigt. Brukar äta det på fredagar, andra dagar får jag bara tråkig hummer... :(

Visar sig att maten är bra även i min nya skola. Fast vi får ingen kattmat! :angry:

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Våran köks mästare kommer från thailand.

Så vi får massor av god mat. (:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kattmat är alltid lyxigt. Brukar äta det på fredagar, andra dagar får jag bara tråkig hummer... :(

Visar sig att maten är bra även i min nya skola. Fast vi får ingen kattmat! :angry:

Vi får kattmat en gång i månaden i min skola. B)
16 Sep 2009
Nivå 5 · Fuskare

Jävlig.

19 Jan 2010
Nivå 1 · Novis

Skolmaten är en av de dåligaste maträtterna som jag nånsin ätit!

Tillexempel en gång så hade mat tanterna tappat alla potatisar på matsals golvet och dom hade gått sönder så det hamnade grus,lera och massa annat skit i potatisen... MEN NEJ dom serverar potatisarna endå och tycker att lite lera får man väl ta XD

Och en annan gång så tappade min kompis en tand för att pizzan var för hård -.-

Den enda maten som är god är Taco bufe och pannkakor! (och ja jag är lite onyttig ibland, men det är inget fel me det ;))

Senast ändrad:

20 Jan 2010
Nivå 0 · Nykomling

Jag brukar inte äta på skolan ..

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Skolmaten är en av de dåligaste maträtterna som jag nånsin ätit!

Tillexempel en gång så hade mat tanterna tappat alla potatisar på matsals golvet och dom hade gått sönder så det hamnade grus,lera och massa annat skit i potatisen... MEN NEJ dom serverar potatisarna endå och tycker att lite lera får man väl ta XD

Och en annan gång så tappade min kompis en tand för att pizzan var för hård -.-

Den enda maten som är god är Taco bufe och pannkakor! (och ja jag är lite onyttig ibland, men det är inget fel me det ;))

myt

Våran mat är bättre än på dom komunala skolorna. Vi har tre kockar som gör maten direkt så det är väll okej. våran mat kostar 12 kronor per barn men ändå är det inte alltid så god mat :( Men vi får färska grönsaker och tre sorters knäckebröd så det är okej. Min lunch när det är äcklig mat är t.ex. Knäckebröd med smör och kanske lite grönsaker på och några glas mjölk.

Men vi är många elever som tycker att maten oftast är äcklig och jag är en av dom.

Den vi får i skolan är väl sådär. Vissa dagar god, andra dagar vill man bara spy.

21 Jan 2010

på min skola så får vi hyfsad go mat iallafall men ibland när jag kommer så är maten slut :lol: :P

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

En delikatess.

23 Jan 2010
Nivå 5 · Fuskare

Bättre än hemma :D stena restaurang

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in