💬
Logga in
Fuska.se

Tips På Php Koder

16 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hejsan,

Jag är lite på G med PHP pga av att Datornord har "muntrat" upp mig och gett mig stöd så jag utvecklats

Men nu skulle ja behöva lite tips på va ja kan göra för script osv..

Jag kan säga att ja är väldigt Duktig på MYSQL.

Jag sitter här i mörkret och vene va ja ska koda :)

Snälla skriv nåt ja ska göra

obs : inte för svårt helst 2 script som te.x ett form och en "progress" kod som gör själva koden

Inte ett helt forum eller nåt dom inläggen ignorerar ja direkt

Var snälla att skicka ett inlägg :D

Mvh MaajkaN!

Senast ändrad:

29 Jul 2009
Nivå 1 · Novis

Finns mycket skoj man kan göra. En blogg, en gästbok, ett länk byte skript osv. Finns mycket saker man kan nämna, men eftersom man inte vet vilket grad du ligger på ut över att du är "väldigt duktig att hantera databasen MySQL", så får du gärna nämna vad du skapat innan.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Finns mycket skoj man kan göra. En blogg, en gästbok, ett länk byte skript osv. Finns mycket saker man kan nämna, men eftersom man inte vet vilket grad du ligger på ut över att du är "väldigt duktig att hantera databasen MySQL", så får du gärna nämna vad du skapat innan.

Jao ja klarar de men ja söker ändåså nåt annorlunda och lite halvsvårt
Nivå 6 · Fuskare

Men hur svårt är det att visa något som du gjort före du göra dom här inläggen där du säger att du kan skitmycket och är värsta l33t på PHP och mySQL? Om du inte säger vilken jävla grad du ligger på kommer du aldrig få ett vettigt svar.

Nivå 7 · Fuskare

Ett forum! :D

Nivå 6 · Fuskare

Filhanterare av något slag för att lära sig hantera detta. Exempel på funktioner: uppladdning/radering/flytt av filer, skapa/radera/flytta kataloger, redigera textfiler.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Filhanterare av något slag för att lära sig hantera detta. Exempel på funktioner: uppladdning/radering/flytt av filer, skapa/radera/flytta kataloger, redigera textfiler.

Tack första seriösa^^ ska försöka

↗ till inlägget
Men hur svårt är det att visa något som du gjort före du göra dom här inläggen där du säger att du kan skitmycket och är värsta l33t på PHP och mySQL? Om du inte säger vilken jävla grad du ligger på kommer du aldrig få ett vettigt svar.
Vet att du gör allt för att göra mig nertryckt osv men ja har tydligt sagt att ja vill ha TIPS snälla säg vafan som helst bara det är nåt <_<
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Vad var det som var oseriöst med mitt inlägg?

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Första seriösa förslaget..
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Så du menar att mina förslag var oseriösa?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hade du skrivit En blogg, en gästbok, ett länk byte skript så hade ja brytt mig, annars inte :)
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hade du skrivit En blogg, en gästbok, ett länk byte skript så hade ja brytt mig, annars inte :)

Det är ju det jag tipsar om? Herregud.

Alla tre saker som är i fetstil ovan är menat som TIPS.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är ju det jag tipsar om? Herregud.

Alla tre saker som är i fetstil ovan är menat som TIPS.

LÄS! OM DU LÄSER så kanske du får in fakta retard

Nivå 1 · Novis

Jag läser vad du skriver och du söker tips om vad du kan göra, och det jag postar är tips. Så jag förslår hellre att du tar och läser vad jag skriver.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Jag läser vad du skriver och du söker tips om vad du kan göra, och det jag postar är tips.

Nej du postar en hel jävla remsa med skit och sen tips

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag läser vad du skriver och du söker tips om vad du kan göra, och det jag postar är tips.

Jag är väldigt nära att faktiskt bli lite berörd, men eftersom det är ett forum och det är en P12 som postar bryr jag mig inte. Hur som helst fortsätt du att vara otacksam, när man försöker hjälpa dig!

Senast ändrad:

8 Aug 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #17
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag är väldigt nära att faktiskt bli lite berörd, men eftersom det är ett forum och det är en P12 som postar bryr jag mig inte. Hur som helst fortsätt du att vara otacksam, när man försöker hjälpa dig!

Förlåt för att ja var omogen ^_^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in