kan admin inte göra så att man kan få ha punkter och lite mer val i sitt visningsnamn? tkr man borde få det iaf om man har fuska vip...
Mer Val.
Eller åäö? B)
Förut så kunde man ha "åäö, £$€" etc etc. i sitt användarnamn.
Men det togs bort av någon anledning jag ej kommer ihåg, kanske var för att slippa förvirring.
Vad är det för svensk människa som blir förvirrad av de sista tre svenska bokstäverna och tre valutasymboler?
↗ till inläggetretards?Vad är det för svensk människa som blir förvirrad av de sista tre svenska bokstäverna och tre valutasymboler?
ne men, det borde faktiskt man få ha, fattar inte vrf.
Iallafall åöä, det är ju trots allt ett svenskt forum..
Fattar inte vad ni klagar om, man har väl ett visningsnamn för att man ska kunna identifieras bland alla andra, och inte för att det ska se fint ut?
↗ till inläggethar antagligen nått med den nuvarande kodningen att göra. men jag tycker att mellanslag ska vara möjligt igen.Iallafall åöä, det är ju trots allt ett svenskt forum..
Förut kunde man heta vad som helst, typ ||'õ>#&¨l'│Уg╬
Ändrades mest för att det ska vara lättare att hålla koll på alla, lättare att hitta dem och skicka PM med mera. Sedan tycker jag det är jobbigt, vad kallar man ett sånt namn? Meningen med användarnamn är väl att det ska vara namn och inte massa tecken.
Dock borde å, ä och ö samt ett mellanslag få förekomma i namnen. Inte punkter eller _ med mera.
punkter och _ borde man få ha :] du hade mitt namn sett bra ut iaf.. nu är det bara 09LIVE när det borde vara 9.0: LIVE.
↗ till inläggetOm du ville ha ett namn som ser bra ut så skulle du kanske tänkt på att välja ett annat namn med bara a-z A-Z 0-9 istället för att komma senare och klaga?punkter och _ borde man få ha :] du hade mitt namn sett bra ut iaf.. nu är det bara 09LIVE när det borde vara 9.0: LIVE.
Som sagt så vore det gött med ÅÄÖ och mellanslag. För att förhindra namn som t.ex. I N G V A R eller J ÖRGE N
så kan man väl ha t.ex. 1 eller 2 mellanslag som max och minst ex. 3 bokstäver mellan varje mellanslag.
↗ till inläggetjag tänker såklart inte bara så... men det hade underlättat mkt med lite mer val i sitt namn.↗ till inläggetOm du ville ha ett namn som ser bra ut så skulle du kanske tänkt på att välja ett annat namn med bara a-z A-Z 0-9 istället för att komma senare och klaga?punkter och _ borde man få ha :] du hade mitt namn sett bra ut iaf.. nu är det bara 09LIVE när det borde vara 9.0: LIVE.
åäö bör ju absolut fixas.
↗ till inläggetoch punkter :):) dom flesta forum idag har så man kan ta med bindesträck osv.åäö bör ju absolut fixas.
Håller med att man borde få ha punkter. Skulle lätt sätta en punkt sist i mitt namn om man kunde.
japp! ganska klart då... lägg till mer val för faen admin.
bryr han sig ens?