💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tror Ni?

308 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Hmm, vad ska man lita på? NASA eller youtube? Skärp dig för fan.

Bara att dom säger ju att inte pool shift kommer hända heller men det säger folk också att det kommer hända och foskaren i videon jobbar väll på nasa? Jag är jätte rädd för jordens undergång :(

Nivå 7 · Fuskare

Det heter forskare, inte foskare. Och om jag säger att jag jobbar på NASA tror du på mig då?

Nivå 5 · Fuskare

Vad är det för fel på folk?

Fender måste vara den mest lättmanipulerade personen ever.

Men jag menar youtube videon finns på nasas hemsida jag miss uppfattade allt.

Antingen trollar han eller så är han uberlätt manipulerad. Inget kommer ske 21:a december 2012 förutom x antal människors födelsedagar :P

Jag är rädd och lätt manipulerad, ja. Men jag tycker det känns lite bättre nu när jag kollade på NASA'S fråge sida och dom krossar varje teori om dooms day 2012. Men sen när folk säger att nasa mörklägger det blir jag lite smått orolig för tänk om dom har rätt.

Nivå 7 · Fuskare

Kina mörklägger att dom egentligen inte ligger i Asien har jag hört. Tror du på det?

Nivå 16 · Legendfuskare

När man är rädd är man lättmanipulerad så man du ta det lugnt så du inte blir ännu mer hjärntvättad.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

När man är rädd är man lättmanipulerad så man du ta det lugnt så du inte blir ännu mer hjärntvättad.

Lite lustigt att just du kallar honom rädd och lättmanipulerad. :P

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lite lustigt att just du kallar honom rädd och lättmanipulerad. :P

↗ till inlägget
Jag är rädd och lätt manipulerad.

Jag vet att jag ska vara käll kritisk men blev ganska rädd när jag såg den hära videon. Jag sluta länka till videos på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=ev-nuPM3tOE...feature=related

Nivå 5 · Fuskare

AGHHHHHHHHHHHH HUR FUCKING DUM E DU?!

HUR FAN KAN MAN SPÅ IN I FRAMTIDEN 3 ÅR???

TÄNK MED HJÄRNAN OCH INTE MED RÖVEN

Men jag är så jävla rädd!!

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Men jag är så jävla rädd!!

Det går över, ta och tänk på nåt annat ett tag även om det kan vara svårt. Om världen nu går under finns det inget du kan göra åt det så sluta tänk på det. Du kommer dö nån gång ändå.

Senast ändrad:

Jag vet att det låter fånigt med alla saker om det och att det finns saker som motbevisar alla påståenden men jag fattar inte varför jag inte kan sluta vara rädd! :(

Nivå 16 · Legendfuskare

Sluta kolla upp saker om det då. Om världen inte går under kommer du förmodligen dö av ålder, oroa dig av det istället, det kan du åtminstone förskjuta.

Nivå 5 · Fuskare

Fender, du kommer dö. Först kommer din motorik försämras, och du märker att det blir svårare och mer ansträngande att röra på dig. Din syn, andning och minne kan påverkas till den punkt då du måste gå omkring med maskiner för att överleva. Sen kommer den dagen då du slutar andas, och hjärtat slutar slå.

Sen är du död- Du upphör att existera och allt som någonsin varit "Du" kommer upplösas till ingenting. Det enda som bevisar att du någonsin funnits är det du lämnat bakom dig.

Du kommer dö- Det kan vara om en timma, om en dag, en vecka, nästa år eller om 70 år. Att vara rädd för att dö är detsamma som att vara rädd för att leva.

Nivå 6 · Fuskare

Äh, alla kommer vi dö någon gång, varför ens tänka på det? När vi dör så dör vi ._.

Blicka framåt istället för att vara rädd för att jorden kanske ska gå under.

Nivå 7 · Fuskare

Skyll dig själv när du sitter och letar reda på sånt här skit. Jag har surfat i typ 12 år och aldrig träffat på någon sida som liknat de som skrämmer dig. -.-

Nivå 8 · Veteranfuskare

stackarn... jag kommer ihåg när jag såg på SVT 1 eller ngt och jag var 9 år och det va ett naturpogram där dom sa att jorden skulle gå under om 10000 år eller ngt, fast jag tog det det som om det skulle hända imorn och va skir rädd. fast jag glömde det sen.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.