Smidig rånare. :P
Misslyckat Rån!
Haha! :lol:
Han hadde inte så bra grepp om pistolen. :P
OH MAN!!!
Misslyckat haha! Hela min familj skrattade!
EPIC FAIL!
Fail.
Hahhahahaha epic fail! :D
lol stackars unge, men det va säkert en vattenpistol.
↗ till inläggetFail.
↗ till inläggetAntagligen inte eftersom han blir skitskrajj när expediten får pistolen.lol stackars unge, men det va säkert en vattenpistol.
lol, epic fail
↗ till inläggetDu failar nästan mer än rånaren. :_lol stackars unge, men det va säkert en vattenpistol.
↗ till inlägget↗ till inläggetDu failar nästan mer än rånaren. :_lol stackars unge, men det va säkert en vattenpistol.
Kan du sluta vara så jävla tjurig? Så fort man skriver något verkar det som så kommer du fram "öööhööhöh du failar mer än rånarrenen!!!!!!!!!!!!".
För fan.
↗ till inlägget↗ till inläggetlol stackars unge, men det va säkert en vattenpistol.
Du failar nästan mer än rånaren. :_
Kan du sluta vara så jävla tjurig? Så fort man skriver något verkar det som så kommer du fram "öööhööhöh du failar mer än rånarrenen!!!!!!!!!!!!".
För fan.
Så fort han skriver nånting så måste du kommentera vad han skriver. Lol.
OnT: Fail.
Såklart men nu ska jag inte skriva något mer om det får då får jag en påminnelse om §3.2 ...
smiiiidigt
↗ till inlägget↗ till inläggetlol stackars unge, men det va säkert en vattenpistol.
Du failar nästan mer än rånaren. :_
För fan.
Ska du sluta gå offtopic?
OT: FAIIIIIIIIIL
Hahhahha, skrattade som f*n :P
Rånaren hade ju seriösa skills med pistolen.
En fail blev det. :D
Det syndes att han var en rånare :lol: :lol:
Fail