💬
Logga in
Fuska.se

Hörs Ej På Skype

7 svar · startad

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #1

När jag ska snacka på Skype så hörs jag inte för att mina ljudinställningar anledning ser till så att micen blir minimum-låg.

bild:

post-45673-1250527724_thumb.png

De reglagen som är inrutade i rött rör sig nedåt så fort jag eller någon annan säger nått. och det hjälper inte att kryssa i rutan så att Skype justerar ljudinställningarna, samma resultat.

hur löser jag detta?

Senast ändrad:

18 Aug 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

När jag ska snacka på Skype så hörs jag inte för att mina ljudinställningar anledning ser till så att micen blir minimum-låg.

bild:

De reglagen som är inrutade i rött rör sig nedåt så fort jag eller någon annan säger nått. och det hjälper inte att kryssa i rutan så att Skype justerar ljudinställningarna, samma resultat.

hur löser jag detta?

Har du på stereo mix?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Kan vara några almäna inställningar som har knasat sig med din mic. kolla kontrollpanelen -> ljud och ljudenheter

19 Aug 2009
Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Har du på stereo mix?

nopp, den e av.

@ Axzl: mer konkret?

Senast ändrad:

20 Aug 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

bild:

hur löser jag detta?

Blir så för mig också, samma med msn, fast inga problem på Teamspeak och Ventrilo.

Fast när jag kopplade upp Webcam som har inbyggd mic så funka det på msn och skype.

Har för mig att alla mic's inte är godkända för Skype.

↗ till inlägget

Skulle tro att han syftar på att du kan dubbelklicka på den där högtalaren i systemtrayen för att få upp inställningarna.
21 Aug 2009
Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skulle tro att han syftar på att du kan dubbelklicka på den där högtalaren i systemtrayen för att få upp inställningarna.

okej, ja men det har jag kollat. inget där.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Löst det! Installera om skype funka för mig

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in