💬
Logga in
Fuska.se

The Pirate Bay Är Borta

34 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hmm dags och stänga ner Google kanske?

Det länkar ju till olovlig fildelning, knarkhandel och även barnporr!

Kanske dags och stänga av Systembolaget för medhjälp till rattfylleri?

Om det är så regeringen ska ha det, Fredrik R jävla rtard, före varje val så säger han vi ska inte jaga

ungdomsgenerationen svin!

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Borta? Jag kommer in på sidan iaf. :s

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Laddar nästan aldrig ner därifrån, för många leechers. Men TPB är en symbol för fildelning

TPB är inte bara en symbol för fildelning. utan också för frihet på internet, gemenskap, människor som hjälper varandra, en symbol för fri information och fri kultur. saker som jag tycker vi ska värdesätta och försvara.

↗ till inlägget
Hmm dags och stänga ner Google kanske?

Det länkar ju till olovlig fildelning, knarkhandel och även barnporr!

Kanske dags och stänga av Systembolaget för medhjälp till rattfylleri?

Om det är så regeringen ska ha det, Fredrik R jävla rtard, före varje val så säger han vi ska inte jaga

ungdomsgenerationen svin!

Mm, jävla politikersvin, hyckelfanskap. de har två helt olika "rättssystem" för internet och för övriga Sverige. anpassar lagar efter marknaden. vad hände med folket? är det inte demokrati? nej, det har aldrig varit och kommer aldrig bli. håller med dig Ryssfemma, jävla dubbelmoral är vad det är.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Piratpartiet är vad det är iallafall, Internet är framtiden, att sprida konst har varit en del av världen,

och det har förenklats genom att använda Internet, men höger och vänster snacket är ren bullshit,

allt det är olika spelbrickor. Hellre Piratpartiet än vad bullshit moderaterna och sossarna lovar om helatiden,

vänsterpartiet pratar om att de inte går med på IPRED, jaså, ett sätt och skapa till sig röster.

Nivå 13 · Mästerfuskare

PP kommer aldrig komma till makten då media och riksdagspartierna kommer smutskasta dem som de smutskastar SD. och även om PP skulle komma till makten kommer de inte få behålla den eftersom de är ett uruselt parti och inte kan styra svergie. de kommer att bli i fråntagna makten så som den senaste liberala regeringen blev när de inte lyckades styra sverige.

Föresten så är TPB uppe igen. =D

Senast ändrad:

Jag bryr mig inte, är ingen pirat.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Galet skön t-shirt på första sidan, älskar hur dem driver med alla som försöker stänga ner dem :D

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Föresten så är TPB uppe igen. =D

<3

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

och hur gammal är du? 12 eller 11 säkert.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

och hur gammal är du? 12 eller 11 säkert.

Intressant kommentar. Men du har fel.
Nivå 10 · Veteranfuskare
Nivå 13 · Mästerfuskare

Säkert en anledning till att få servern på svensk mark så att de kunde blocka och motarbeta den mer effektivt.

26 Aug 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Galet skön t-shirt på första sidan, älskar hur dem driver med alla som försöker stänga ner dem :D

En sån måste jag bara ha. ;)

Gött med TPB online igen.

28 Aug 2009
Nivå 7 · Fuskare

Bukten kommer aldrig att gå ner helt, i swear!

Nivå 6 · Fuskare

PirateBay is in our heart! 4ever!

Men iaf, han som skapade piratebay vill man fan klappa på ryggen.. (Y)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in