[Less-rabi]
bara [Watch Him Die] och [Dehydration] som behövs för red, polare fick red med [Less-rabi]
[Less-rabi]
bara [Watch Him Die] och [Dehydration] som behövs för red, polare fick red med [Less-rabi]
[Journeyman Cook]
[Hotter Streak], konstigt nog fick druiden bara 9/10 och vi vill inte riska gå under 2050 2 dar från onsdag.
↗ till inlägget[Less-rabi]
Har du något tips för Less-Rabi? Vi körde 4 DPS och en tank igår och provade att nuka bara, alla DPS hade 5k och tanken runt 3k men han instant transforma på mindre än 5%, verkar inte kunna gå att döda honom snabbt nog.
Har bara den + Make it Count + Experienced Drake Rider kvar för mountet :/
↗ till inläggetRolla Fan of Knifes rogue och fixa interruption, sen är det bara att hoppas, 5 sec cd på transform och på väldigt låg % så är den instant, så ni måste få en cast som du FoKar sen döda han inom 5 sec. Heroism är väldigt bra, dock kan det ta ner honom för fort och han gör instant, körde utan heroism när vi klara det.↗ till inlägget[Less-rabi]
Har du något tips för Less-Rabi? Vi körde 4 DPS och en tank igår och provade att nuka bara, alla DPS hade 5k och tanken runt 3k men han instant transforma på mindre än 5%, verkar inte kunna gå att döda honom snabbt nog.
Har bara den + Make it Count + Experienced Drake Rider kvar för mountet :/
Dock nerfas FoK interrupt på onsdag :I
Hm, är hans transform tidsbaserad? Kastar han mer än 4 totalt? Tänkte om man inte nuka alls, bara heala tank tills han kastat 4 ganska långsamma (eftersom han har mycket hp) och sen döda honom i lugn och ro. Men han kanske bara kastar nya då eller så blir 4:de snabb trots allt.
Explore Westfall, 100 Quest Completed, Giddy Up!, Level 20
↗ till inläggetHm, är hans transform tidsbaserad? Kastar han mer än 4 totalt? Tänkte om man inte nuka alls, bara heala tank tills han kastat 4 ganska långsamma (eftersom han har mycket hp) och sen döda honom i lugn och ro. Men han kanske bara kastar nya då eller så blir 4:de snabb trots allt.
5 sec cd men snabbare och snabbare cast per cast. Dock efter 60% går det snabbare även om ni nukar han till 59% innan första casten.
Vi drog han till 60% ungefär utan cds, bara heroism, sen när han castat så drog vi full cd och nuke och spamma interrupts från roguen. Lättast så.
Less-Rabi
Vi körde med 1 hunter, 1 boomkin, 1 warlock, 1 kittycat och 1 shadow priest - 5 dps = win.
[Level 20]
[Giddy Up!]
Three Sixty Pain Strike (25 player)
Venomhide Ravasaur
I've had worse
Shattrah Divided
Jag har hört att en Arcane mage är ganska hjälpful till Less-Rabi
↗ till inläggetLess-Rabi
Vi körde med 1 hunter, 1 boomkin, 1 warlock, 1 kittycat och 1 shadow priest - 5 dps = win.
Gick det? Kunde ni nuka så hårt att han dog innan han kastar instant andra kast?
↗ till inlägget↗ till inläggetLess-Rabi
Gick det? Kunde ni nuka så hårt att han dog innan han kastar instant andra kast?
Vi gjorde såhär.
Drog alla cds + bl i början, sen gjrode jag ett silence shot, nukade vidare, jag drog readiness ca 1-2 sec efter första silence shot, gjorde 1 till. (då är bossen silence i 3 sec till) - så dog han :P
Aha, får skaffa en Hunter till vår grupp då ;) Dog inte någon, vem hade aggro btw?
↗ till inlägget↗ till inläggetLess-Rabi
Vi gjorde såhär.
Drog alla cds + bl i början, sen gjrode jag ett silence shot, nukade vidare, jag drog readiness ca 1-2 sec efter första silence shot, gjorde 1 till. (då är bossen silence i 3 sec till) - så dog han :P
Du kan inte silenca bossen ? Du kan bara interrupta hans cast, men inte få den på längre CD eller få han silenced, då är det bara att en Arcane Mage drar CS silence, en rogue drar Kick Silence, en warrior drar shield bash silence, en hunter drar silence shot, nja...
How to Less-rabi: bring some skilled pvpers who are able to interrupt fel dom.
Fick för mig att jag skulle fiska i 1 timma idag så;
A Penny For Your Thoughts
Silver In The City
There's Gold In That Fountain
The Coin Master
Och även;
Wooly Mammoth
på DKn;
Lvl 70
250 quest complete
Explore Icecrown
Explore Howling Fjord
Proffesional Grandmaster
[For The Horde] :D
blev en bra natt igår. :Z
I choose you, Steelbreaker (25 player)
I could say that this cache was rare (25 player)
Knock On Wood (25 player)
Con-Speed-Atory (25 player)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in