💬
Logga in
Fuska.se

Ditt Mål?

1 104 svar · startad

Mitt mål på Heart3d e...hmmm...62 mage??63 HunteR??uhmmm..eller kanske...61 range :huh:. ??..vet inte kan inte bestämma mig :o eller kanske 40 agility eller kanske 53 thiev..har Besluts Ångest :S

Mitt mål just nu är att få 99 woodcutting

↗ till inlägget

Jag har ett dilemma!

Jag har atm:

69 Attack

70 Strength

50 Defence

Jag levlar upp till 70 Attack nu, ca 30K xp kvar.

När jag har 70 Attack tänkte jag dra Strength till 80.

Men, det stora problemet är att jag gått ifrån Hobgoblins nu, eftersom de bara har 29 hp (d.v.s 2 hits så är de döda).

Jag har hittat mycket bättre monster nu. De har lika dålig def som hobs, men många fler hp (60/70).

Problemet är bara att de skadar en, till skillnad från hobs. Så jag får springa och hämta mat varje halvtimme ungefär. Vilket inte skyndar på levelingen. Det är ganska långt till banken också.

Ska jag dra 60 Def innan 80 Strength, är mitt dilemma!?

f2p btw

Jag skulle dra 60 def, def e viktigt som fan

omg 3:e gången jag dör när jag försöker få fire cape dör alltid när jag kommer till jad, glömmer ändra prayer hela tiden :(

Har iallafall lyckats skaffa mig bandos chestplate.

Jag har 11m kvar, ska antingen köpa sgs eller ags när jag har råd.

25 Aug 2009

Och... Där, 19:55:44 (GMT +1), blev jag 60 def, och börjar nu mot mitt största mål hittils: 80 strength.

Edit: Tar pause från meele och tar 50 range istället :)

Senast ändrad:

26 Aug 2009

mitt mål är nog 90 str... eller ngt (lvl 101/104)

27 Aug 2009

Fick nyss min första fire cape. :D

Ska sälja bgs, jag kommer ha 24m då... Får köra med whip tills jag har råd med ags (eller sgs) då.

Tycker ni jag borde köpa dfs eller ska jag ha rune defender, kan ju bara sälja den sen när jag får resten av pengarna. Är bara orolig att jag kommer förlora pengar, jag vet att allt kommer sjunka nu när sommaren snart är slut men jag orkar inte vänta.

btw, jag förlorade en massa pengar sen jag hade 11m det är därför det inte blir mer än 24m.

Senast ändrad:

28 Aug 2009
Moderator
↗ till inlägget

Fick nyss min första fire cape. :D

Ska sälja bgs, jag kommer ha 24m då... Får köra med whip tills jag har råd med ags (eller sgs) då.

Tycker ni jag borde köpa dfs eller ska jag ha rune defender, kan ju bara sälja den sen när jag får resten av pengarna. Är bara orolig att jag kommer förlora pengar, jag vet att allt kommer sjunka nu när sommaren snart är slut men jag orkar inte vänta.

btw, jag förlorade en massa pengar sen jag hade 11m det är därför det inte blir mer än 24m.

Kraschen har redan vart, priserna stiger igen.

Senast ändrad:

Grön partyhat :D har 87m just nu

↗ till inlägget

Grön partyhat :D har 87m just nu

Pic kk

29 Aug 2009

Lvl 70 wc.

51 range har jag ändrat mig till, eftersom det är vad som gäller för att komma med på hiscore nu...

Därefter är alla skills på hiscore :) (f2p skills då ofc).

Går för 80-90 wc på min skiller som jag bara bottar på. B)

2 Sep 2009

60 attack, men spelar inte så mycket längre.

12 Sep 2009

Bandos godsword.

Sen viken skillcape som helst.

Först bandos godsword.

Försöker hitta nån som vill att jag ska spela på deras acc för att boosta upp det lite, går slött atm. /:

13 Sep 2009
Moderator

Att fixa questcape har ju varit ett nål jag har sedan jag började att spela så jag fixar den nu.

Jag har 210 questpoints, (om jag minns rätt) så jag är ju rätt nära.

20 Sep 2009

Fick just en bot att funka på ubuntu! :D Ska botta upp min wc till 90.

23 Sep 2009

Mitt mål är att få sålt min level 93 account ;P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in