💬
Logga in
Fuska.se

Ditt Mål?

1 104 svar · startad

Moderator

Fixade nyss lvl 65 herblore. :)

Jag har 4200st super attack potions. ;)

Nu har jag dessa stats kvar innan questcape,

Agility lvl 60.

Farming lvl 65.

Thieving lvl 63.

Runecrafting lvl 50 och slayer lvl 59.

Håller på att skaffa lvl 66 crafting genom att göra bowstrings... Tar lång tid men man tjänar en jävla massa iaf.

90/99 fishing

14 Jul 2009

100m cash e mitt mål, har 80m :D

Fan, nu har jag börjar nolifa rs private server :( mitt mål är väl att få 40 herblore just nu :D

↗ till inlägget

Fan, nu har jag börjar nolifa rs private server :( mitt mål är väl att få 40 herblore just nu :D

Vilken server? ^^ jag nolifade det för ungefär 3 månader sen, nu kör jag mest vanlig rs och lite Private^^

Fick just coll role klar, har bara def och healer rolerna kvar :D Spelar inte så mycket om dagen och tog nyss en paus så det går lite slött :P

[EDIT] #3 Mini Fuskare <3 :D

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skaffa 1kk och skaffa MPA och D-Helm.

MPA?

OnT : Håller på o skaffa 50 range och tycker det går jävlit trögt, vad tycker ni är bättre/går snabbare med? B Knives eller iron darts? ;o

Kör med Bronze+ knives på rock crabs, går väldigt snabbt till lvl 50.

Det är exakt det jag håller på med :P Fast tycker de går lite segt ;/

Om du har pengarna så ska du använda en kanon i ett multi cb område. Min kompis gick från 1-50 på mindre än en dag ;)

Pga att hela min quest lista är grön så måste jag nu träna upp skills -.- 60/65 smithing så jag kan göra Devious Minds. Och så ska jag försöka få en grupp till att göra en stor Epic Grave

Temeky pratar om tibia :P

23 Jul 2009

80 str väl.

Off Topic : Kan inte någon sälja whip för 2.19m ? :(

99 Fm, lär ta typ 20 dagar eller nått...

27 Jul 2009

jag satsar på att levla upp i varenda skill förutom member-skills. jag e ej member...

28 Jul 2009

70 str 78 att 70 pray 70 hp 70 range 70 summon 85 slay 99 mage

29 Jul 2009

la ni märke till nya updaten? :D

↗ till inlägget

Aa, fy fan alltså.. Man håller rune scim och dragon scim som man håller d long, ser jävligt bögigt ut. Men måste nog säga att agility movesen är förbättrade och några vapens attacker / utseende ser ganska nice ut :P
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Aa, fy fan alltså.. Man håller rune scim och dragon scim som man håller d long, ser jävligt bögigt ut. Men måste nog säga att agility movesen är förbättrade och några vapens attacker / utseende ser ganska nice ut :P

Ja, dragon scimmy ser ut som missbildad motorsåg. Tappade lusten att träna strength, jag ska köra Soul Wars och levla lite i slayer. Mitt nya mål är 75 slayer.

Moderator

Whip, great axe och alla godswords ser otroligt snygga ut nu. Whips spec är också häftig.

Iaf, fixade 82 magic igår, ska spela stealing creation och fixa 50st sacred clay knifes för 99 fletch.

Efter fletch så går jag tillbaka till quest.

Är uppe i 150 questpoints nu.

↗ till inlägget

Whip, great axe och alla godswords ser otroligt snygga ut nu. Whips spec är också häftig.

Iaf, fixade 82 magic igår, ska spela stealing creation och fixa 50st sacred clay knifes för 99 fletch.

Efter fletch så går jag tillbaka till quest.

Är uppe i 150 questpoints nu.

Nice!

Låter fint.

62 Fishing atm.

50 Crafting.

1 Aug 2009

Nu ska jag skaffa fletching skillcape :-) Har fletching 71 nu snart 72 :-)

Sålde mina member saker nyss..

Eftersom att jag inte har så mkt tid att spela längre, och att bli member det spelar inte så stor roll när man har abbonemang på mobilen, så tiden kommer säkert nog snart igen..

Men lite F2p skas man iallafall spela. ^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in