Just nu är det att melta färdigt de ca 300 steel bars jag håller på med för att nå lvl 50 i smithing.
Ditt Mål?
Nu ska jag tydligen få 7 accs igenom tut island
↗ till inläggetVerkar hyfsat onödigt :PNu ska jag tydligen få 7 accs igenom tut island
Gör själv inte så mycket i RS just nu, fick 99 Herblore förra veckan, ska nog bursta rocklobsters nu och levla summoning lite.
En person ville ha 5 accs igenom, och en annan person ville ha 2 :)
↗ till inläggetJag har samma mål som Rapto :P Vi ska ta quest cape båda två :P
Lycka till x)
60 str på min obby mauler :D
↗ till inläggetTack så mkt;)
Jag fixade level 55 hunter igår.
Denna vecka skall jag fixa;
Onsdag & Torsdag - lvl 69 smithing.
Fredag, lördag och söndag - 66 crafting.
Sedan har jag bara, 60 agility, 63 thieving, 65 herblore & farming, 50 runecrafting samt 59 slayer kvar innan questcape. :)
Jag ska skaffa 65 farming och herblore nu. Sen har jag bara resten kvar:P skönt att man har 65 slay iaf.
jippi 51m, glömde skriva att jag fick de för några dagar sen :*
Såja, nu har man 38 herblore och 32 farming, så nu kan jag finansiera mina skills:P
Ska fixa 50minning till heroes quest
↗ till inläggetDu får fan skynda på nu.. =pSåja, nu har man 38 herblore och 32 farming, så nu kan jag finansiera mina skills:P
Jag ligger på 62% av avklarade stats, du ligger på 45%. :P
88/90 Range
91/95 Strength
Som ni ser har jag inte spelat så mycket.
↗ till inläggetBara för att du nolifear :Pdesutom så var du högre lvl än mig när vi började...↗ till inläggetDu får fan skynda på nu.. =pSåja, nu har man 38 herblore och 32 farming, så nu kan jag finansiera mina skills:P
Jag ligger på 62% av avklarade stats, du ligger på 45%. :P
69 smithing igår. :)
Och började med crafting i morse, är nu på lvl 60 crafting och ska fixa 66 idag.
Sen blir det 50 runecrafting.
Så jävla gutt!
Satte 70 def idag & Torag's har köpts in, skitsoft.
Just nu så blir det att få 65 i cooking & tjäna lite cash.
Blir mera farming senare med, till level 30.
Jag har nu fixat:
lvl 66 crafting och lvl 50 construction, nu blir det 65 farming och herblore. :)
ps. Har ett ganska najs POH nu. :P
Mitt mål är att skaffa torso, är halvägs redan :)
↗ till inläggetGz fan nu är du ju långt om mig :o Aja, du spelar mer om dagen ä vad jag gör :P. Sj sitter man ju här med 8k kvar till 62 fishing <_<Jag har nu fixat:
lvl 66 crafting och lvl 50 construction, nu blir det 65 farming och herblore. :)
ps. Har ett ganska najs POH nu. :P