💬
Logga in
Fuska.se

Någon Försöker Få Mig Avsatt Eller Liknande

2 svar · startad

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
Trådstartare #1

Gjorde ungefär samma tråd i Oztown men kan lägga upp en här med, tänkte kolla om någon vet eller hört något om detta och kanske vet vem som försöker sabotera för mig.

Fick i alla fall detta PM av en moderator på fuska.nu

Hejsan!

Jag vet inte om du hört eller märkt att Fuska.nu haft lite problem det senaste. Efterforskningar tyder på att du är inblandad i det hela. Jag vill tro det bästa om dig, och jag tror någon bara försöker få dig att se skyldig ut.

Jag har skickat ett meddelande till dig över Fuska.nu (jag är moderatorn The_old_cake där), med mer information samt varför du verkar vara inblandad. Jag är inte aktiv här på Fuska.se, så jag skulle önska att du loggade in på Fuska.nu för att vi så snart som möjligt kan reda ut det hela.

Hälsningar

Theboss/The_old_cake

Pratat med honom och någon påstår att jag försökt hacka den sidan och de länkade någon länk med mitt namn i, inget mer, de ledde inte ens någonstans, det var deras så kallade temporära bevis. Jag är självklart oskyldig, ni borde känna mig tillräckligt bra för att veta att jag inte är någon som håller på och sabbar, dessutom kan jag ingenting om hacking. Skickat ett PM till admin, tänkte mest fråga om någon som sagt hört något. Misstänker att det är samma gäng som gjorde nån tidigare "attack" mot fuska.nu och försöker sätta dit mig som hämnd för att WASD vart avsatt, kanske hans kompisar.

29 Aug 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Gjorde ungefär samma tråd i Oztown men kan lägga upp en här med, tänkte kolla om någon vet eller hört något om detta och kanske vet vem som försöker sabotera för mig.

Fick i alla fall detta PM av en moderator på fuska.nu

Hejsan!

Jag vet inte om du hört eller märkt att Fuska.nu haft lite problem det senaste. Efterforskningar tyder på att du är inblandad i det hela. Jag vill tro det bästa om dig, och jag tror någon bara försöker få dig att se skyldig ut.

Jag har skickat ett meddelande till dig över Fuska.nu (jag är moderatorn The_old_cake där), med mer information samt varför du verkar vara inblandad. Jag är inte aktiv här på Fuska.se, så jag skulle önska att du loggade in på Fuska.nu för att vi så snart som möjligt kan reda ut det hela.

Hälsningar

Theboss/The_old_cake

Pratat med honom och någon påstår att jag försökt hacka den sidan och de länkade någon länk med mitt namn i, inget mer, de ledde inte ens någonstans, det var deras så kallade temporära bevis. Jag är självklart oskyldig, ni borde känna mig tillräckligt bra för att veta att jag inte är någon som håller på och sabbar, dessutom kan jag ingenting om hacking. Skickat ett PM till admin, tänkte mest fråga om någon som sagt hört något. Misstänker att det är samma gäng som gjorde nån tidigare "attack" mot fuska.nu och försöker sätta dit mig som hämnd för att WASD vart avsatt, kanske hans kompisar.

Jag tror dig. Att bli mod på fuska . nu är ju ingen konst, samma säkerhetshål är fortfarande "otäckt" som det var innan. Då kunde man få allt ur databasen, rätt säker på att det går nu också.

[EDIT] Du verkar f.ö. inte vara den som beter sig illa åt.

Senast ändrad:

31 Aug 2009
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Som jag skrev i svaret till Xade så vill han troligen ta det på Fuska.nu för att Xade ska posta/skriva något där och därmed ska Theboss/The_old_cake få tillgång till Xades IP-nummer.

Kontaktar Theboss/The_old_cake er och försöker hänvisa er till Fuska.nu för "att ta det där" så kan ni svara på PM:t här att om han vill något så skall detta tas på Fuska.se, det var ju här han kontaktade er.

Som jag även skrev till Xade så tror jag inte det minsta på att han skulle ha varit inblandad i något.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in