Gjorde ungefär samma tråd i Oztown men kan lägga upp en här med, tänkte kolla om någon vet eller hört något om detta och kanske vet vem som försöker sabotera för mig.
Fick i alla fall detta PM av en moderator på fuska.nu
Hejsan!
Jag vet inte om du hört eller märkt att Fuska.nu haft lite problem det senaste. Efterforskningar tyder på att du är inblandad i det hela. Jag vill tro det bästa om dig, och jag tror någon bara försöker få dig att se skyldig ut.
Jag har skickat ett meddelande till dig över Fuska.nu (jag är moderatorn The_old_cake där), med mer information samt varför du verkar vara inblandad. Jag är inte aktiv här på Fuska.se, så jag skulle önska att du loggade in på Fuska.nu för att vi så snart som möjligt kan reda ut det hela.
Hälsningar
Theboss/The_old_cake
Pratat med honom och någon påstår att jag försökt hacka den sidan och de länkade någon länk med mitt namn i, inget mer, de ledde inte ens någonstans, det var deras så kallade temporära bevis. Jag är självklart oskyldig, ni borde känna mig tillräckligt bra för att veta att jag inte är någon som håller på och sabbar, dessutom kan jag ingenting om hacking. Skickat ett PM till admin, tänkte mest fråga om någon som sagt hört något. Misstänker att det är samma gäng som gjorde nån tidigare "attack" mot fuska.nu och försöker sätta dit mig som hämnd för att WASD vart avsatt, kanske hans kompisar.