💬
Logga in
Fuska.se

Fråga Om Wow

18 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

hej, jag har bara spelat dom här tio dagars för att prova och jagg vill börja, men jag har en fråga. i början när man ska välja alliance eller hord. om jag t.ex. väljer hord, kan jag inte har någon gubbe från alliance då??? eller måste man bara vara Horde då?

PH123

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

hej, jag har bara spelat dom här tio dagars för att prova och jagg vill börja, men jag har en fråga. i början när man ska välja alliance eller hord. om jag t.ex. väljer hord, kan jag inte har någon gubbe från alliance då??? eller måste man bara vara Horde då?

PH123

Beror på om du spelar på PVP-server eller inte.
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

PH123

PvP servrar kan ha Horde och Alliance på samma server efter 3.2 vad jag vet.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

PH123

Men nu kan man ju ha både alliance och horde på pvp-servers.

Edit: äsch

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

på normal severs

↗ till inlägget

på normal severs

RPPVP också.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

på normal severs

?

Man kan ha både och på alla servers nu.

6 Sep 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8

Så bra!

tack för alla svar!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Rekommenderar att börja spela på en PVE-server. Kan vara svårt med PVP'en i början som noob.

7 Sep 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10

PvE är väl normal?

Nivå 2 · Novis

Jag har alltid spelat pvp-server, inga problem alls.

Nivå 2 · Novis

Tjaaa att lvla i stv på pvp server är ett helvete.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tycker jag inte. Och jag som kör på alakir. En server med massa horde (är ally).

8 Sep 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Tycker jag inte. Och jag som kör på alakir. En server med massa horde (är ally).

Yapp, inte lika som förut då en 5 lvlar högre kunde döda dig även om det var hans första char, nu är BoA gearen nog och lite skills för att sänka dom som försöker nått om det är deras första char. Och dom som spelar på sin tredje eller femte bryr sig inte om att pvpa då det tar tid och är onödigt om dom vill lvla.

Dock dom som är på sin tredje - femte char vet hur man undviker horde/alliance och att man inte springer runt och aggrar allt man kan se.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Yapp, inte lika som förut då en 5 lvlar högre kunde döda dig även om det var hans första char, nu är BoA gearen nog och lite skills för att sänka dom som försöker nått om det är deras första char. Och dom som spelar på sin tredje eller femte bryr sig inte om att pvpa då det tar tid och är onödigt om dom vill lvla.

Dock dom som är på sin tredje - femte char vet hur man undviker horde/alliance och att man inte springer runt och aggrar allt man kan se.

Jag är ganska säker på att jag sprang runt och dödade folk 5-10 levlar högre än mig själv i början av TBC :rolleyes:
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag är ganska säker på att jag sprang runt och dödade folk 5-10 levlar högre än mig själv i början av TBC :rolleyes:

Jo men då är det också en massa nya spelare då det är ett helt nytt spel nästan, då följer ju såna som inte kan pvpa (om du nu inte menar då alla draeneis och belfs var runt 30-40 och questa där, dom har ju ganska säkert mains)

Nivå 0 · Nykomling

jag dödade lvl 33s när jag var 29 med min paladin=D

9 Sep 2009
Nivå 4 · Lärling

Jag blev gankad av en level 65 hunter och en lvl 66 rogue förut :( (jag var i lvl80) Gissa hur dom gjorde det :P

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag dödade lvl 33s när jag var 29 med min paladin=D

lol svårt med en paladin..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in