💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tror Ni?

308 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Vi har haft solstormar förr.

jo men den enda som varit överjävlig skedde på 1800-talet då man inte hade så mycket elektroniska apparater.

sen har det varit fler bland annat 2003 och som jag skrev tidigare,som slog ut stora delar av bland annat Kanada.

Jag börjar bli rädd nu, såg denna youtube videon

:(

Senast ändrad:

Du skämtar?

↗ till inlägget

Du skämtar?

Nej det är ju så hemskt jag kräks nästan :(
↗ till inlägget

Jag börjar bli rädd nu, såg denna youtube videon

:(
Den var ju rolig...

Nu vet jag varför Maya folket försvann. De dog av HIV...

10 Sep 2009

Men skämt åt sido, du skämtar WASD eller hur?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

ånej, en kalender ta slut!! spring för livet!!!!!

komigen, min terminskalender har gått ut för många år sen, vi är fortfarande här. självklart kommer det att hända saker 21:a december, men inte för att mayakalendern tar slut. det är så ogrundat och löjligt att det är likvärdigt med religion.

Vad för saker? Jag är skit rädd!! :(

Någon blir skjuten. Någon dör i Cancer. Du vaknar upp efter att ha sovit osv.

↗ till inlägget
huge wall of text, ingen radbrytning... nej tack

Som sagt, man ska ju gå efterskolans skit regler?

↗ till inlägget
post-10204-1252621813_thumb.jpg

Som sagt, använd styckeindelning.

I vilken skola lär man inte ut styckeindelning? Skulle vara den där efterskolan i så fall...

13 Sep 2009

År 2012 tror jag att tre kometer kommer träffa jorden och en stor vulkan kommer få utbrott. Några bomber här och var exploderar och sju kärnkraftverk går sönder och släpper ut radioaktivt avfall överallt. Där efter kommer två världskrig att utkämpas samtidigt och sedan dör de kvarvarande människorna av svininfluensan.

Eller så kommer ingenting av det hända och vi har oroat oss i onödan.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Det är onödigt att oroa sig om saker överhuvudtaget. Även om jorden går under skulle det vara onödigt att gå runt att oroa sig över det i 3 år som man kunde haft kul på istället.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är onödigt att oroa sig om saker överhuvudtaget. Även om jorden går under skulle det vara onödigt att gå runt att oroa sig över det i 3 år som man kunde haft kul på istället.

Ja, tänk att få vara med om Jordens undergång! Vilken grej!

Sen kan Adam och Eva bajsa i buskarna hur mycket dom vill, men jag var faan sist härifrån!!

Senast ändrad:

haha aa alla kommer ju dö ändå :P

Varför ens försöka förutspå framtiden? Jo, just det, för att skrämma upp folk förstås! :D

Kanske bara skulle vara bra om jorden gick under 2012, man slipper bli gammal och sjuk, man slipper sörja sina nära och kära. Man behöver inte oroa sig om framtiden.

14 Sep 2009
↗ till inlägget

Kanske bara skulle vara bra om jorden gick under 2012, man slipper bli gammal och sjuk, man slipper sörja sina nära och kära. Man behöver inte oroa sig om framtiden.

Nu ska vi inte bli sånna! Du håller ju på att bli em0!
15 Sep 2009

Det är som att säga att man hellre dör än att ta hand om sina barn.

2 Oct 2009

På min skola går det en 2012 hype nu, alla ALLA pratar om det. En kille på msn skickade det här till mig.

''do not trust mass media.....bla bla bla doomsday

"is time condensing? is time speeding up?" is 2012 the END OF TIME? IMO YES! and its about time.

universe resets to where it was at the time of creation. this has happened before.

creation....7 days....god.....adam eve.....hell?.....no.....just you....and me.....forget those last 2.....its just US......not U.S but us, we, from every body to every one.

2012 isnt about battleing the forces of GOD and trying to survive another BIBLICAL disaster. its about sitting down and finally acknowledging our shortcomings, failures, weaknesses, and HUMAN ADDICTIONS as ONE being. we are all interconnected whether you like it or not, THIS IS SCIENTIFICALLY PROVEN, its not youtube/internet extrapolation.

INFINATE POSSIBILITY, INFINATE POTENTIALITY.

BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD! now is the time...... ''

Är det sant att universum börjar om från strat igen så alla vi dör :cry: ?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.