Där är jag :3
Nita en prälle
↗ till inläggetDär är jag :3
Nita en prälle
Tänkte precis skratta åt raiddpsen tills jag insåg att det var en battleground
damn.
Nice bilder allihopa!
↗ till inläggetroligt /w du fick :P
↗ till inläggetFrågade om någon kunde ge min guld till flyingmount, då gav han mig det tipset men fattar inte riktigt hur han menar. :P↗ till inläggetroligt /w du fick :P
↗ till inläggetFrågade om någon kunde ge min guld till flyingmount, då gav han mig det tipset men fattar inte riktigt hur han menar. :P
dålig scammare säkert :P
↗ till inlägget
Frågade om någon kunde ge min guld till flyingmount, då gav han mig det tipset men fattar inte riktigt hur han menar. :P
Hur ska han kunna scamma mig om jag kör hellsfire bloodfurnes?
↗ till inlägget
Frågade om någon kunde ge min guld till flyingmount, då gav han mig det tipset men fattar inte riktigt hur han menar. :P
du säger ok , han vill hjälpa till genom att spela på din gubbe and so on :P
↗ till inlägget
du säger ok , han vill hjälpa till genom att spela på din gubbe and so on :P
Jaha, tror inte det eftersom han skrev inget mer än så och som det var scam så skulle jag inte vara så dum att gå på det :P
Nice Diablo UI! (Det är väl diablo ui?) :D
↗ till inläggetInte riktigt , jag tog bara orbens resten har jag mixat själv (vilket inte är mycket) :PNice Diablo UI! (Det är väl diablo ui?) :D
↗ till inläggetOkej, jag trodde det var diablo 3 UI't eller nåt (Jag har inte sätt hur det ser ut en lol) Men bra jobbat blev jäkligt bra ;)↗ till inläggetInte riktigt , jag tog bara orbens resten har jag mixat själv (vilket inte är mycket) :PNice Diablo UI! (Det är väl diablo ui?) :D
Grattis! ;) Men jag fick inget från onyxia... :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in