Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker??? Jag är inte så bra på att Göra Filmer som Ni ser men Säg gjärna vad ni tycker om den...
Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker??? Jag är inte så bra på att Göra Filmer som Ni ser men Säg gjärna vad ni tycker om den...
Jag tycker den är kass =)
Fyfan vad kass.
Värdelöst.
Sämst.
mm Jag vet Men ska göra en ny :P
lol! eminem på din avatar och en mulle lol;D synd att du tog bort den dock :(.
ja jag ska göra en ny Lägger upp den sen
nej snälla du förstör youtube
↗ till inläggetnej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast?nej snälla du förstör youtube
Btw, skit i movie maker och kör med Vegas.
↗ till inläggetHan förstör youtube och du förstör den här tråden som var så win.↗ till inläggetnej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast?nej snälla du förstör youtube
Btw, varför skulle man behöver en guide till ett barnspel? En normal begåvad människa över 10 år ska inte ha några problem med det spelet.
↗ till inläggetHan förstör youtube och du förstör den här tråden som var så win.↗ till inläggetnej snälla du förstör youtube
nej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast?
Btw, varför skulle man behöver en guide till ett barnspel? En normal begåvad människa över 10 år ska inte ha några problem med det spelet.
det handlar itne om filmen, det handlar om att ungen försöker göra nåt som han kan tycka vara kul och du/ni trycker ner honom.
↗ till inlägget↗ till inläggetnej snälla du förstör youtube
nej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast?
Han förstör youtube och du förstör den här tråden som var så win.
det handlar itne om filmen, det handlar om att ungen försöker göra nåt som han kan tycka vara kul och du/ni trycker ner honom.
↗ till inläggetHandlar inte om hans film, eh?Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker???
↗ till inläggethan vill visa vad han kan, så istället för att bara klaga kan du hjälpa han att göra den bättre.↗ till inläggetHandlar inte om hans film, eh?Ja Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker???
↗ till inläggethan vill visa vad han kan, så istället för att bara klaga kan du hjälpa han att göra den bättre.↗ till inläggetJa Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker???
Handlar inte om hans film, eh?
Du klagar juh nu och du hjälper ingen att bli bättre. :huh:
Håller med underwar, folk i tråden här är knappast mognare än vad ungen är.
Han vill visa vad han kan som underwar sa, alla är inte bra på allt från en början,
och btw, Windows Movie Maker suger så det kommer alltid bli skit. Men han vill ha
något kul och göra.
Vem bryr sig om han förstör youtube, youtube själva har saborerat hela skiten med pattenterna osv.
↗ till inlägget↗ till inläggetnej snälla håll käft, ungen måste väll få lära sig?? gjorde du bra och igenomtänkta filmer när du var 12-13 bast?nej snälla du förstör youtube
Ja, det skulle gjort din film 100 gngr bättre :lol:
↗ till inlägget↗ till inläggetJa Vad tycker ni om Min Nya film Jag gjort i Windows Movie maker???
Handlar inte om hans film, eh?
han vill visa vad han kan, så istället för att bara klaga kan du hjälpa han att göra den bättre.
Du klagar juh nu och du hjälper ingen att bli bättre. :huh:
skulle gärna hjälpa Eminen med några bra tips, men har inte ens fått se filmen han tog ju bort den för att ni klagade så.
du missade inget
↗ till inläggetLägger han upp en film måste han vara beredd på att få kritik. Han kan inte förvänta sig att vi ska komma med falska kommentarer. Dessutom lär han sig inget på det heller.skulle gärna hjälpa Eminen med några bra tips, men har inte ens fått se filmen han tog ju bort den för att ni klagade så.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in