tja, undrar hur man får håret som den blonda killen har, jag har typ sånt som den svarthårige killen har.
och självklart menar jag inte färgen utan... ja vad ska man kalla det?
Låt det växa ut och gå till frisören...?
Låt det växa ut och använd kam och wax
Sen plattång om du behöver...
duscha, föna, plattång mouse sen spray.
eller bara ta kam och wax.
hahahahaha
vill inte ha sånt dära cp som står åt alla håll utan bara ligger ner, om man tar vax hur länge håller det i sig?
om du bara vill att det ska ligga ner så låt det växa.
↗ till inläggetmen jag vill att hårstråna ska vara ihopsatta med varandra i grupp, eller hur fan jag nu ska förklara:Dom du bara vill att det ska ligga ner så låt det växa.
↗ till inläggetTvätta inte håret på några dagar så lär du får det kletigt och ihopsatt↗ till inläggetmen jag vill att hårstråna ska vara ihopsatta med varandra i grupp, eller hur fan jag nu ska förklara:Dom du bara vill att det ska ligga ner så låt det växa.
↗ till inläggetTänkte precis samma sak.Tvätta inte håret på några dagar så lär du får det kletigt och ihopsatt
Låt det växa, och skit i å duscha. Dock så kommer du att lukta en del. Vax är för bögar.
Du kan ju gå till en frisör och tona ut det eller använda plattång,vax och kam.
Ha i vax när du har långt hår då kommer det "lägga ihop sig" som du snackade om.
↗ till inlägget↗ till inläggetTänkte precis samma sak.Tvätta inte håret på några dagar så lär du får det kletigt och ihopsatt
Låt det växa, och skit i å duscha. Dock så kommer du att lukta en del. Vax är för bögar.
Vadå vax är för bögar? Måste man skita i att duscha - om man har vax? Nej precis.
Kom inte med sådana fördomar. -.-'
↗ till inläggetDu är singel va?↗ till inläggetTänkte precis samma sak.Tvätta inte håret på några dagar så lär du får det kletigt och ihopsatt
OT: Håret på bilden har inte mycket vax i sig alls, om du låter ditt hår växa nån dm och tar D:fi blå och stylar det som du vill så blir det som på bilden.
Låt det växa, och var mycket UTE. Dessutom är det lättare på sommartid. ;) Wax! Thats sooo needed ( noot )
får testa med vax men vart fan köper man det? är inte så inne i detta:D
↗ till inläggetPå frisör salonger, köp inte Dax Wax, det förstör ditt hår och kommer få dig till en flints.får testa med vax men vart fan köper man det? är inte så inne i detta:D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in