GTA IV
Under The Radar - 40 G
GTA IV
Under The Radar - 40 G
Det finns redan en sån här tråd men den sista jag fick var
Need for speed - Skate 2 (50)
Stay in highest speed for 5 seconds
Battlefield Bad Company
I Love Gold - 10g
↗ till inläggetVadå "det finns redan en sån här tråd"? Den här är 2 år gammal!Det finns redan en sån här tråd men den sista jag fick var
Need for speed - Skate 2 (50)
Stay in highest speed for 5 seconds
Fable 2
The Swinger - 5 GS
Take part in a debauched bedroom party with several participants.
Chain reaction (20) - GTA IV
Blow up 10 vehicles in less than 10 seconds
GTA IV - Genetically superior (25)
Come first in 20 races in single player
Fable 2
The Ruler of Albion - 100 GS
Amass a 2.5 million gold real estate empire, or be there when another Hero does.
Guitar Hero - Metallica
kmr inte ihåg - (5G)
You performed as drummer.
YAY! :D
Halo 3
Pull - 25 GS
On Citadel, got a Shotgun Spree during a ranked or social match.
Halo 3 odst :bytit vapen med en medhjälpare
Alla achievements på cod4 sen i från fredag till söndag :D lånade det av en kompis och maxade det på 3 dagar :D
↗ till inläggetAlla achievements på cod4 sen i från fredag till söndag :D lånade det av en kompis och maxade det på 3 dagar :D
U have the skills of a god, my friend.
Det tog mig typ en vecka att klara det på
Veteran. :(
↗ till inlägget↗ till inläggetAlla achievements på cod4 sen i från fredag till söndag :D lånade det av en kompis och maxade det på 3 dagar :D
Haha jag satt och nötade hela fredagen efter skolan och hela lördagen, när jag slutade på lördagen var jag på one shot, one kill vid parishjulet, sen i söndags så nördade jag efter mina kusiner gick till typ 20.00 då jag klarade veteran men då började jag nöta mile high club som tog kanske en timma eller något :P minst 100 försök, utan att överdriva.
↗ till inlägget↗ till inläggetAlla achievements på cod4 sen i från fredag till söndag :D lånade det av en kompis och maxade det på 3 dagar :D
Haha jag satt och nötade hela fredagen efter skolan och hela lördagen, när jag slutade på lördagen var jag på one shot, one kill vid parishjulet, sen i söndags så nördade jag efter mina kusiner gick till typ 20.00 då jag klarade veteran men då började jag nöta mile high club som tog kanske en timma eller något :P minst 100 försök, utan att överdriva.
Mm, pariserhjulet är segt, men jag är förvånad över
att du inte hade några större problem med
Heat eller No Fighting in the War Room,
som jag tyckte var skitsvåra.
Veteran.
Haha vem sa att jag inte hade det, största problemet med Heat var att komma ner till LZ igen, och på no fighting in the war room så kom jag typ halvvägs utan att en enda checkpoint hade aktiverats, sen precis när jag skulle lägga av så fick jag en checkpoint och fortsatte bara där ifrån, fast jag kollade också på walkthrough på den på youtube
Kane&Lynch - Fragile Alliance (Complete the first level in co-op.) 10G
Veteran.
Haha vem sa att jag inte hade det, största problemet med Heat var att komma ner till LZ igen, och på no fighting in the war room så kom jag typ halvvägs utan att en enda checkpoint hade aktiverats, sen precis när jag skulle lägga av så fick jag en checkpoint och fortsatte bara där ifrån, fast jag kollade också på walkthrough på den på youtube
men heat klara jag ganska lätt dog typ 20 - 30 gånger.
YES!
Mike Checka (30) - GH:WT
Fan vad bra jag är på vocals.
Fan vad bra jag är. Skitskönt, har hållit
på med den hela morgonen.
Halo 3 ODST:
ONI Alpha site (30 Gs)
complated ONI Alpha site and unlocked the alpha site mission in firefight mission.
Halo 3 ODST:
Stunning!
stunned a vehicle and then killed the driver fast. (bara heroic&Legendary+FF score+Vidmasters kvar då :P).
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in