Vill att ni kommer med massa ideer om nya spel till mitt Gamecube!
Allt tillåts
Söker främst slagsmåls spel, FPS, mario spel osv.
Vill att ni kommer med massa ideer om nya spel till mitt Gamecube!
Allt tillåts
Söker främst slagsmåls spel, FPS, mario spel osv.
Super Smash Bros. Melee
↗ till inläggetSuper Smash Bros. Melee
Jag tyckte han sa att man ska brainstorma på helt nya spel!
Inte de som redan finns!
Iförsig så kan man tänka sig något i fps-genren, typ ett nytt medal of honor eller COD spel.
För Gamecube är fortfarande så pass popis så att man nästan saknar spel som Guitar Hero och andra FPS spel till konsollen!
Mvh: Legenden
super smash bros mele,dragonballZ budokai 2
↗ till inlägget...jag trodde han menade att man skulle ge förslag på spel han ska köpa?↗ till inläggetSuper Smash Bros. Melee
Inte de som redan finns!
Iförsig så kan man tänka sig något i fps-genren, typ ett nytt medal of honor eller COD spel.
För Gamecube är fortfarande så pass popis så att man nästan saknar spel som Guitar Hero och andra FPS spel till konsollen!
Kan du skriva vilka spel du har? Blir mycket lättare då ;)
metroid prime serien,need for speed underground,sonic heroes och sen om du vill ha slagsmål skulle jag rekommendera nån sorts streetfigthing spel, finns det ghost recon till gamecube?
(har tyvärr inga sådana) ;)
↗ till inläggetNya spel till gamecube? Jo dom tillverkas ju massvis↗ till inläggetSuper Smash Bros. Melee
Inte de som redan finns!
Nya spel till gamecube? Jo dom tillverkas ju massvis
du har inte någon egentlig anledning att vara ironisk eller hur?
↗ till inläggetlol wat?Nya spel till gamecube? Jo dom tillverkas ju massvis
du har inte någon egentlig anledning att vara ironisk eller hur?
↗ till inläggetNya spel till gamecube? Jo dom tillverkas ju massvis↗ till inläggetSuper Smash Bros. Melee
Inte de som redan finns!
är du förvånad över att man skriver om gamecube på forumet för gamecube? om du bara tänker vara elak kan du lika gärna hålla dig borta :angry:
↗ till inlägget↗ till inläggetSuper Smash Bros. Melee
Inte de som redan finns!
Nya spel till gamecube? Jo dom tillverkas ju massvis
är du förvånad över att man skriver om gamecube på forumet för gamecube? om du bara tänker vara elak kan du lika gärna hålla dig borta :angry:
Vad babblar du om? Jag menade att det inte tillverkas nya spel till gamecube längre, alltså är alla spel relativt gamla och det finns inte "nya"
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in