↗ till inläggetSnygg, dock är ramlinjerna lite olika, annars kan jag bara säga att du blivit bättre :)Skulle visa min kompis en hur man gjorde en bild <:D
Bästa Avatar/banner/bild
↗ till inläggetHAHA! Lär mig det där!Skulle visa min kompis en hur man gjorde en bild <:D
↗ till inläggetja du kan ju börja med att sluta använda 1000 olika renders i en och samma bild, sen kan du börja med svårare saker, kolla på good-tutorials.com de lärde mig mycket när jag var i din ålder
↗ till inläggetTack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2)↗ till inläggetSnygg, dock är ramlinjerna lite olika, annars kan jag bara säga att du blivit bättre :)Skulle visa min kompis en hur man gjorde en bild <:D
↗ till inläggetTack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2)
Borde vara likadant i CS2, eller omkring där ;)
↗ till inläggetTack (:↗ till inläggetTack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2)
När jag ska välja dom så finns dom inte där fast jag laddat ner dom Oo nån som vet vrf?
↗ till inläggetTack (:↗ till inläggetTack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2)
När jag ska välja dom så finns dom inte där fast jag laddat ner dom Oo nån som vet vrf?
Säker på att dom är i rätt format? Står vad programmet kan visa för filer. .ABR verkar det som.
↗ till inlägget↗ till inläggetTack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2)
Tack (:
Säker på att dom är i rätt format? Står vad programmet kan visa för filer. .ABR verkar det som.
Dom är i .ABR
↗ till inlägget↗ till inläggetTack, btw nån som vet hur jag laddar in nya brushes?(har svenska ps cs2)
Tack (:
Dom är i .ABR
Hmm... Och i "bläddra" formatet, letar den efter .ABR där då? Tror det ska vara enda alternativet, men annars vet jag inte.
Tack (:
Dom är i .ABR
Hmm... Och i "bläddra" formatet, letar den efter .ABR där då? Tror det ska vara enda alternativet, men annars vet jag inte.
Lyckades läsa in dom :)
↗ till inlägget40200: bra färgval. ganska clean dock så tycker jag att det ser konstigt ut med den bruna saken där, Texten är något du behöver jobba mer på;)
Aja, försökte på mig att göra en men resultatet blev en stor fail...
För tom tråkig och massa mer
Gillade "pentool effekterna" :) .
what about mine? :'D
↗ till inläggetPortfolio har clean text, snygg om du har liknande bakgrund, den med soldaten är lite komplicerad, ljusare blå på det i mitten för att passa hans glasögon hade varit bättre.
aight. :)
Fint men texten ser pixlig ut, har du satt den på någon "skarp" inställning?
Här är något jag pillade ihop just nu.. har håltimme.
http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Yoda2.png
Kom just på att den är väldigt enformigt färjad.. men änyways :P
Tack (:
Dom är i .ABR
Lyckades läsa in dom :)
Snygg bild;) Lite bättre text behövs.