NY Zombie FILM MED ( jesse Eisenberg Och Woody Harrelson) http://www.youtube.com/watch?v=M-cIjPOJdFM&feature=fvst jesse
Zombieland Trailer
Den var ju cool LOL!
Den vill jag se.
Skräpfilm
Har sett den och måste faktiskt säga att den var över förväntan. De hade visserligen kunnat skippa Abigail Breslin och tagit mer lite fina klipp på Emma Stone. Woody Harrelson gör dock en strålande insats och introsekvensen med For Whom The Bell Tolls är riktigt bra. :)
Flyttar till Film forumet.
Filmen är helt löjlig asså. Precis som GI Joe så underhåller denna endast folk med mentalitet på högst 11 år.
↗ till inläggetNja, förutom slutscenerna på nöjesfältet som de kunde festat till lite mer så kan jag inte riktigt hålla med dig. Ta Bill Murray som exempel. Hur många av den yngre publiken känner egentligen till honom?Filmen är helt löjlig asså. Precis som GI Joe så underhåller denna endast folk med mentalitet på högst 11 år.
↗ till inläggetMen om du tittar på själva filmen och inte skådisarna =/ Skulle hellre sett den senaste Heigl filmen.↗ till inläggetNja, förutom slutscenerna på nöjesfältet som de kunde festat till lite mer så kan jag inte riktigt hålla med dig. Ta Bill Murray som exempel. Hur många av den yngre publiken känner egentligen till honom?Filmen är helt löjlig asså. Precis som GI Joe så underhåller denna endast folk med mentalitet på högst 11 år.
Den verkar rolig. Men lite för över-humorisk ( stavning ? ) för att vara bra.
Inte sett filmen, men det är alltid värt ett försök.
Verkar lite rolig, Woody är en skön skådis :)
↗ till inläggetVerkar lite rolig, Woody är en skön skådis :)
Ja, han är riktigt grym. Hoppas filmen är lovande också!
Verkar hur nice som helst imo. Zombiekill of the week, haha
Ska se den på bio denna veckan faktiskt.
Haha, den verkade riktigt bra!