[50 Quests completed]
Senaste Upplåsta Archivement?
Halls of Stone
Heroic: Halls of Stone
Brann Spankin' New
Good Grief
Check Your Head
[ Trick or treat ]
Heroic: Gundrak
Gundrak
Northrend Dungeon Hero
What the Eck?
Snakes. Why'd It Have To Be Snakes?
[sinister Calling]
[Hallowed Be Thy Name]
[What a Long Strange Trip It's Been]
[The Horseman's Reins]
YES!! Fick äntligen Hallowed Helm och i och med det även 310% draken. + Cool hästmount.
↗ till inläggetThe Horseman's Reins är också ett epic flying mount som du kan använda om du mountar upp i outlands eller northrend. ^^[sinister Calling]
[Hallowed Be Thy Name]
[The Horseman's Reins]
YES!! Fick äntligen Hallowed Helm och i och med det även 310% draken. + Cool hästmount.
↗ till inläggetGrattis![sinister Calling]
[Hallowed Be Thy Name]
[The Horseman's Reins]
[Hallowed by thy name] :D:D
Jag måste få Hallowed Helm och Petet.. för achivmentet..
Fick alla andra saker för det på första dagen.
Fick även Magic Broom igår :D
Abuse the Ooze
[ Explore Tirisfal Glades ] ( Vet inte hur man stavar det :P )
[Explore Borean Tundra]
[D.E.H.T.A'S LITTLE P.I.T.A]
↗ till inläggetMagic broom är nice :D synd bara att den går ut när halloween går ut :/Jag måste få Hallowed Helm och Petet.. för achivmentet..
↗ till inläggetOm du får en broom sista dagen så får du behålla den efter halloween ?↗ till inläggetMagic broom är nice :D synd bara att den går ut när halloween går ut :/Jag måste få Hallowed Helm och Petet.. för achivmentet..
I typ 1 vecka
svar nej. alla försvnner på samma dag
Om jag inte är helt ute och cyklar, står det inte "This item does only work on Hallow's end"?
Blizzard brukar annars vara väldigt tydliga med att ett item försvinner efter en speciell period. Så jag antar att du får behålla din kvast, men du kan inte använda den förrens nästa år.
↗ till inläggetHmm, förra året fick du en kvast för 1 vecka och dagarna gick åt som vanligt per dag men om du loota en ny var den för 7 dagar igen medans din första är på t.ex. 5 dagar left, som om du loota en sista dagen så hade du den i 7 dagar efter hallow's endsvar nej. alla försvnner på samma dag
↗ till inläggetÅret före det var det 14 /played dagar, hade kvar den till och efter jul↗ till inläggetHmm, förra året fick du en kvast för 1 vecka och dagarna gick åt som vanligt per dag men om du loota en ny var den för 7 dagar igen medans din första är på t.ex. 5 dagar left, som om du loota en sista dagen så hade du den i 7 dagar efter hallow's endsvar nej. alla försvnner på samma dag
Han droppar som sagt sin häst också, den är helt permanent, flying och ground 2 i 1. Vann den, riktigt cool ;)
I alla fall:
[There's Gold in that Fountain] (minns inte hela namnet på achivementen.
[The Coin Master]
Flippin' coins, aw ye!
[Level 20]
[Giddy Up!]