💬
Logga in
Fuska.se

Vilka Sladdar E Bäst?

21 svar · startad

Trådstartare #1

Jag hade tänkt och köpa några bättre kablar så jag får bättre känsla =), Men vilka ska ja köpa? tacksam för svar

HDMI ger bäst bild.

HDMI ger väl bäst ljud också, eller?

15 Sep 2009

Ja HDMI gör allt bättre (A)

du måste ha HDMI annars kommer Chuck Norris spöa ner dig.

Trådstartare #5

okay, tack för tipset, tråd avslutad :)

16 Sep 2009

de röda är bäst

Jag tycker att HDMI är bättre.

30 Sep 2009

HDMI äger, det har jag på alla mina ps3 (2) :P

det är mycket roligare då att spela tycker jag!

3 Oct 2009

Alltså man måste inte tycka HDMI är bättre, de är ingen smaksak.

HDMI gör kvaliten på ljudet och grafiken bättre. En helt annan upplevelse med HDMI.

19 Oct 2009
↗ till inlägget

Alltså man måste inte tycka HDMI är bättre, de är ingen smaksak.

HDMI gör kvaliten på ljudet och grafiken bättre. En helt annan upplevelse med HDMI.

Sån stor skillnad är det inte... Spelar PS3 hos min mormor ibland ( SDTV ) och hemma kör jag 720p på en HDTV.

har du spelat UFC 2009 Undisputed, Killzone 2, Uncharted, MGS4, GTA IV and the list goes on.. i SDTV och sedan efter kör med HDMI kommer du se och känna skillnaden. Om inte, så har man inte öga för detaljer.

sedan är de fortfarande en skillnad, som gör HDMI bättre. även om du anser den liten eller stor.

20 Oct 2009
↗ till inlägget

har du spelat UFC 2009 Undisputed, Killzone 2, Uncharted, MGS4, GTA IV and the list goes on.. i SDTV och sedan efter kör med HDMI kommer du se och känna skillnaden. Om inte, så har man inte öga för detaljer.

sedan är de fortfarande en skillnad, som gör HDMI bättre. även om du anser den liten eller stor.

Men då jämför du HD med SD, klart som fan att HD är bättre. Det finns andra kablar som kan leverera HD som förmodligen fungerar exakt lika bra...
21 Oct 2009
↗ till inlägget

Det enda spelet som faktiskt blev ovanligt fult på SDTV var MGS4. T.o.m Killzone 2 såg rätt bra ut.

Här är en jämförelse mellan 1080p HD och SDTV. Skillnaden syns bra men skulle inte gå så långt att säga att det är en helt ny upplevelse.

http://home.arcor.de/scharfis_brain/samples/pride-HDTV-vs-SDTV.png

En helt ny upplevelse för att HDMI ger dig "wow känslor", (grafikmässigt såklart).

Jag pratar inte om kontrollerna eller storyn ect,.. bara grafiken.

↗ till inlägget

En helt ny upplevelse för att HDMI ger dig "wow känslor", (grafikmässigt såklart).

Jag pratar inte om kontrollerna eller storyn ect,.. bara grafiken.

De va ju de han menade.
22 Oct 2009

Att ett spel ser snyggare ut med HDMI är ett fakta. Och i mitt fall så blev alla de spel jag nämnde mycket mer njutbara med HD kvalitet, och när jag bytte från SD till HD fick jag helt nya spel upplevelser från de spel jag körde om.

Garon bland andra kanske inte bryr sig så mycket om grymma pyshics och graphics, och märker kanske inte den stora skillnaden jag ser.

PS: Ja man kan säga att jag är en Grafik Bitch. :)

Jag minns när jag lirade med SD, sen böt till HDMI. Vilken skillnad.

Men sen när jag böt tillbaks till SD, så blev SD dåligare än den SD den var ifrån början?

elr så är det bara en känsla...

23 Oct 2009
↗ till inlägget

Jag minns när jag lirade med SD, sen böt till HDMI. Vilken skillnad.

Men sen när jag böt tillbaks till SD, så blev SD dåligare än den SD den var ifrån början?

elr så är det bara en känsla...

Placebo

25 Oct 2009

Det är ingen stor skillnad om du har har vanlig kabel eller HDMI.

haha.. :meddum:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in