💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Mitt Css Funkar Inte ! :(

12 svar · startad

Trådstartare #1

Hej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D

↗ till inlägget

Hej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D

Borde inte det här va i Half life forumet?

Har du testat installerat om Css?

↗ till inlägget

Är det i steam eller vanligt?

Trådstartare #5
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är det i steam eller vanligt?

steam :P

Har för mig ja fått de eller något liknande o då så kan du bara ladda ner nya drivrutiner till ditt grafikkort installera dom och så funkar det sen igen

Testa googla först.

;)

22 Oct 2009
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Har för mig ja fått de eller något liknande o då så kan du bara ladda ner nya drivrutiner till ditt grafikkort installera dom och så funkar det sen igen

jag vet inte vad det är jag ska ladda hem :D

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Borde inte det här va i Half life forumet?

Neeej????

Ontopic : Vissa datorer kan inte spela css ... du behöver : Minimum: 1.2 GHz processor, 256 MB RAM, DirectX 7 nivå grafikkort, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet anslutning

Css suger så var glad :D

Nej men kontakta steam support!

24 Oct 2009

Ja antingen det eller så klickar han bara på min länk där svaret antagligen finns...

↗ till inlägget

Fel forum...

Pröva att navigera till mappen där du installerade Steam, öppna sedan steamapps\dittkontonamn\. Ta sedan bort mappen counter-strike source och pröva att starta spelet igen. (OBS! Har du viktiga filer, t.ex. ljud och banor som du vill spara så säkerhetskopiera dem innan du tar bort mappen counter-strike source. Ljud ligger i mappen counter-strike source\cstrike\sound\ och banor ligger i mappen counter-strike source\cstrike\maps\.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in