Hej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D
Hjälp Mitt Css Funkar Inte ! :(
↗ till inläggetHej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D
Borde inte det här va i Half life forumet?
Har du testat installerat om Css?
↗ till inläggetHej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D
Är det i steam eller vanligt?
↗ till inlägget↗ till inläggetHej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D
Är det i steam eller vanligt?
steam :P
Har för mig ja fått de eller något liknande o då så kan du bara ladda ner nya drivrutiner till ditt grafikkort installera dom och så funkar det sen igen
↗ till inläggetHar för mig ja fått de eller något liknande o då så kan du bara ladda ner nya drivrutiner till ditt grafikkort installera dom och så funkar det sen igen
jag vet inte vad det är jag ska ladda hem :D
↗ till inläggetNeeej????↗ till inläggetHej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D
Borde inte det här va i Half life forumet?
Ontopic : Vissa datorer kan inte spela css ... du behöver : Minimum: 1.2 GHz processor, 256 MB RAM, DirectX 7 nivå grafikkort, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet anslutning
Css suger så var glad :D
Nej men kontakta steam support!
Ja antingen det eller så klickar han bara på min länk där svaret antagligen finns...
Fel forum...
Pröva att navigera till mappen där du installerade Steam, öppna sedan steamapps\dittkontonamn\. Ta sedan bort mappen counter-strike source och pröva att starta spelet igen. (OBS! Har du viktiga filer, t.ex. ljud och banor som du vill spara så säkerhetskopiera dem innan du tar bort mappen counter-strike source. Ljud ligger i mappen counter-strike source\cstrike\sound\ och banor ligger i mappen counter-strike source\cstrike\maps\.