Hej. Jag har gjort så att inte Windows brandväggen blockerar Cod4 multiplayer. Men asså hur ska jag göra så att andra kan gå in på min server? Asså jag kan inte adda den på favorites eller hitta den på Internet taben. Asså på internet servarna. Hur ska jag göra så att andra kan ansluta till det och det?
Call Of Duty 4
jeppedoli
Raptomex
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inläggetHar du köpt servern eller har du bara startat en server via menyn?Hej. Jag har gjort så att inte Windows brandväggen blockerar Cod4 multiplayer. Men asså hur ska jag göra så att andra kan gå in på min server? Asså jag kan inte adda den på favorites eller hitta den på Internet taben. Asså på internet servarna. Hur ska jag göra så att andra kan ansluta till det och det?
jeppedoli
↗ till inläggetVia menyn↗ till inläggetHar du köpt servern eller har du bara startat en server via menyn?Hej. Jag har gjort så att inte Windows brandväggen blockerar Cod4 multiplayer. Men asså hur ska jag göra så att andra kan gå in på min server? Asså jag kan inte adda den på favorites eller hitta den på Internet taben. Asså på internet servarna. Hur ska jag göra så att andra kan ansluta till det och det?
knark
Nivå 9 · Veteranfuskare
Om du har dedicated så kan du inte gå in själv.