💬
Logga in
Fuska.se

Karamja Island

18 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag bara tänkte det. Det är ju så många som slänger fisk som de inte vill ha eller pga att de bara levlar. Själv så slänger jag all tuna som jag fångar då jag vill ha swordfish.

Kom till Karamja Island. Det kostar 60 coins att åka fram och tillbaka. Det är bara att plocka fisk som folk droppar. En tuna (tonfisk) är värd ca 118 coins. Det finns massvis att tjäna...

Nivå 7 · Fuskare

Du tjänar 3126 per runda, och det är långt till banken, och på f2p så kan man inte springa så långt. Kor och hills är snabbare pengar.

Nivå 5 · Fuskare

Dåligt fusk, av vad jag ser så kokar de fisken först, sen slänger de alla brända...

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #4

Jag har inte räknat och kollat på om man kan tjäna mer på något låglevelgavs. Men jag säger inte emot om det går.

Men, det är lustigt att det inte finns några nybörjare som kommer och tattar all fisk som slängs...

Det kan ligga högvis med både rå och tillagad tonfisk.

Nybörjare skulle ju snabbt tjäna pengar till ett helt kitt med skydd+vapen som passar deras level.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Det går fortare att tjäna pengar på kor, även om du är lvl 3, så det är rätt onödigt att ta fisken.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Det går fortare att tjäna pengar på kor, även om du är lvl 3, så det är rätt onödigt att ta fisken.

Okej. Kohuden då?
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Okej. Kohuden då?

Ehhm va??? Du tar allting, huden, benen och köttet.
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #8
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Okej. Kohuden då?

och säljer det?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Okej. Kohuden då?

Va? Du tar ju bara huden och sen så "gräver" du ner benen..

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Okej. Kohuden då?

Va? Du tar ju bara huden och sen så "gräver" du ner benen..

Om du ska tjäna pengar, så tar du allt, allting kostar över 70 coins ea...
25 Oct 2009
Nivå 3 · Lärling

om man är member så ska man hugga pure essence i varrock.

man får ca 185 gp each, det går snabbt att hugga och det är nära till banken

Nivå 7 · Fuskare

Om man är member ska man botta hunter, man får 813 GP per chinchompa och behöver inte ens tillgång till en bank.

26 Oct 2009
Nivå 3 · Lärling

javisst javisst. du glömde visst att alla kanske inte gillar att träna hunter. det är bara krångligt. jag är på lv 1 nu. jag satte up min snara i skogen och väntade i tio minuter men inte kom det någon fågel

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

javisst javisst. du glömde visst att alla kanske inte gillar att träna hunter. det är bara krångligt. jag är på lv 1 nu. jag satte up min snara i skogen och väntade i tio minuter men inte kom det någon fågel

satte du upp den på rätt ställe bara....
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

vadå rätt ställe?

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

vadå rätt ställe?

Det finns specifika ställen att ställa upp sina fällor.

F.ö så är detta ett bra sätt för nybörjare att samla på sig pengar.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag har aldrig tränat hunter, jag vet inte VAR man tränar hunter, och jag tänker aldrig göra det. Ändå är jag hunter lv. 83 och har tjänar 5mil på det.
Nivå 6 · Fuskare

BRA OM MAN LVLAR COOKING!

28 Oct 2009
Nivå 4 · Lärling

finns oändligt många sätt att tjäna engar på runescape vissa e bättre å vissa e sämre (då menar jag karamja exemplet ibörjan av tråden)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in