Vet någon något spel som man spelar som en superhjälte typ som city of heroes eller vad det heter. Det spelar ingen roll om det är online eller singleplayer
Hjälte Spel
Champions Online
↗ till inläggetChampions Online
Det får inte kosta i månaden.
Spiderman?
Dragonfable?
edit
Superman 64. Det är världens bästa superhjältespel.
Prototype eller Assassin's creed kanske, precis spelat klart båda och de var bra.
↗ till inlägget
Tro mig, det är värt det. Om du vill ha ett spel där man lirar superhjältar så är Champions Online det bästa valet.
↗ till inlägget
Tro mig, det är värt det. Om du vill ha ett spel där man lirar superhjältar så är Champions Online det bästa valet.
Jo, det ser jätteroligt ut med den tecknade stilen och allt men finns det ingen trial man kan prova?
↗ till inlägget
Jo, det ser jätteroligt ut med den tecknade stilen och allt men finns det ingen trial man kan prova?
Inte ännu, i alla fall.
↗ till inläggetPrototype eller Assassin's creed kanske, precis spelat klart båda och de var bra.
Man är ingen superhjälte i Assassin's Creed.
↗ till inläggetMan är åtminstone bättre än alla andra^^Man är ingen superhjälte i Assassin's Creed.
↗ till inlägget
De har öppna helger då och då ( denna helgen var det öppet för alla, glömde tyvärr att tipsa om det )
Kommande helg ska det ju vara gratis för alla er som vill testa. ;)
↗ till inläggetKommande helg ska det ju vara gratis för alla er som vill testa. ;)
Nej, det där var förra helgen. :P
↗ till inläggetArtikeln är ju skriven idag...↗ till inläggetKommande helg ska det ju vara gratis för alla er som vill testa. ;)
↗ till inläggetArtikeln är ju skriven idag...↗ till inläggetKommande helg ska det ju vara gratis för alla er som vill testa. ;)
Weird, antar att de kör på den här helgen också då.