Xbox 360 har ju ett usb uttag, och jag undrar om det går att spara spel på ett usb minne eller en hårddisk med usb?
Spara Spel På Usb
Nej det går inte för usb funktionen till xbox 360 fungerar bara med video och musik
Det är dessutom olagligt att ladda ner spel :P
↗ till inläggetNej det går inte för usb funktionen till xbox 360 fungerar bara med video och musik
Hade inte tänkt att ladda ner olagligt, tänkte på att en arcade inte har en hårddisk så då skulle man kunna spara på usb minne om minneskortet blev full.
↗ till inläggetKollade nyss på yahoo answers och fick svaret nej det går inte spara dina spelfiler till ett memory stick...↗ till inläggetNej det går inte för usb funktionen till xbox 360 fungerar bara med video och musik
Hade inte tänkt att ladda ner olagligt, tänkte på att en arcade inte har en hårddisk så då skulle man kunna spara på usb minne om minneskortet blev full.
Det ända sättet att spela spel på är med premium.
Men jag rekommenderar verkligen premium framför arcade!
Eller så köper du bara en 20gb hårddisk på tradera priserna ligger väl mellan 200-400 ;)
↗ till inläggetMen han kanske inte har pengar till det eller så har han en arcade!Eller så köper du bara en 20gb hårddisk på tradera priserna ligger väl mellan 200-400 ;)
Då kan han väl spara pengar till det? Det är ju inte så mycket pengar det handlar om tycker jag iaf.
↗ till inläggetjo tillräckligt mycket pengar till att köpa ett ganska bra spelDå kan han väl spara pengar till det? Det är ju inte så mycket pengar det handlar om tycker jag iaf.
OnT: Har du Arcade eller premium?
↗ till inlägget↗ till inläggetjo tillräckligt mycket pengar till att köpa ett ganska bra spelDå kan han väl spara pengar till det? Det är ju inte så mycket pengar det handlar om tycker jag iaf.
OnT: Har du Arcade eller premium?
Köpte nyss en arcade
Ska du spela xbox live?
Isåfall så skulle nog en hårddisk vara bra.
Men om du ska köra offline hela tiden kan ju minnet räcka ett bra tag om du raderar spel som du inte kör längre eller har kört klart osv.
↗ till inläggetSka du spela xbox live?
Men om du ska köra offline hela tiden kan ju minnet räcka ett bra tag om du raderar spel som du inte kör längre eller har kört klart osv.
Nä hade inte tänkt köra live, och jag köper inte alls mycket spel. Kommer nog spela mest GTA 4 eftersom det spelet hållr länge.
↗ till inläggetmen du kommer inte kunna spela många spel för att de flesta spel kräver hårddisk↗ till inläggetSka du spela xbox live?
Nä hade inte tänkt köra live, och jag köper inte alls mycket spel. Kommer nog spela mest GTA 4 eftersom det spelet hållr länge.
Finns väl inget spel som kräver hårddisk?
Däremot kan den ha online stöd som kräver hårddisk.
Eller tex att ta bilder i halo kräver hårddisk eller att spela in videos in halo osv.
20gb hårddisk kostar cirka 400-500kr på mediamarkt, fast då är det inte 20gb, det är typ 10-12gb på dom :S
↗ till inläggetdet är för att programvaran på hårddisken kräver ca. 8gb20gb hårddisk kostar cirka 400-500kr på mediamarkt, fast då är det inte 20gb, det är typ 10-12gb på dom :S
min hårddisk är 60gb, fast jag fick bara 47-52gb att kunna använda.
↗ till inläggetJo...Finns väl inget spel som kräver hårddisk?
Däremot kan den ha online stöd som kräver hårddisk.
Eller tex att ta bilder i halo kräver hårddisk eller att spela in videos in halo osv.
Om du läser på baksidan av spelfodralen så kan det stå "A harddrive is required to play this game"
:)