💬
Logga in
Fuska.se

Travian Vs Tribalwars Vs. Rs

35 svar · startad

Hej!

Vad är bättre, Travian elr Tribalwars?

Själv har jag travian fast vet ine om ska skaffa tribalwars.

Nivå 7 · Fuskare

kör Tribalwars för fan, kör på vörld 10 i sydväst.

Nivå 5 · Fuskare

Har bara kört Travian och RS, men av dem 2 vinner RS överlägset, Travian suger...

Nivå 6 · Fuskare

Det går inte jämföra Travian, TribalWars och Runescape.

Runescape är MMORPG, Travian och TribalWars är textbaserade webbläsarspel. (Förkortning? -.-)

Ta bort Runescape om du ska försöka vara seriös.

Av Travian och TribalWars vinner Travian då det är mer utvecklat och har bättre support, samt är bättre översatt.

Nivå 3 · Lärling

Har spelat alla 3. De är bland de sämsta spelen jag HÖRT om. Men runescape är nog det bättre av de där "Spelen?"

Nivå 7 · Fuskare

Dumt, går inte att jämföra Runescape och tribalwars eftersom de är 2 helt olika spel. Men röstade på Trbalwars iallafall.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Runescape är MMORPG, Travian och TribalWars är textbaserade webbläsarspel. (Förkortning? -.-)

Av Travian och TribalWars vinner Travian då det är mer utvecklat och har bättre support, samt är bättre översatt.

Du säger så bara för att du är mod på Travian :P

Men Travian e bättre imo

Nivå 7 · Fuskare

Han har all rätt att göra så, ocså är han också den bästa modden ever. :)

Travian.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du säger så bara för att du är mod på Travian :P

Men Travian e bättre imo

Kan påpeka att jag inte är mod på Travians forum. Jag är dessutom osams med både Forumsadministratören och Multihunter Manager (Som kallat mig "rasist", bara för att jag är SD:are).

Jag har iallafall lagt ut argument till varför jag anser att Travian bättre, vart är dina argument? =)

Senast ändrad:

Men asså jag menar vilket är bäst!

Travian, Runescape eller tribalwars!

Jag vet att det är helt olika spel men vilken du tycker är bäst.

Ni måste alltid kommentera allt, skriv vad ni tycker har jag sagt, inte att ni skulle kommentera. :huh:

:lol:

1 Nov 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Men asså jag menar vilket är bäst!

Travian, Runescape eller tribalwars!

Jag vet att det är helt olika spel men vilken du tycker är bäst.

Ni måste alltid kommentera allt, skriv vad ni tycker har jag sagt, inte att ni skulle kommentera. :huh:

:lol:

Men det går inte att jämföra spelen. Vissa gillar RPG spel, andra gillar spel som Travian. Då är det ju bättre att skapa en omröstning där man får välja mellan RPG, spel som Travian, och FPS spel...

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Kan påpeka att jag inte är mod på Travians forum. Jag är dessutom osams med både Forumsadministratören och Multihunter Manager (Som kallat mig "rasist", bara för att jag är SD:are).

Jag har iallafall lagt ut argument till varför jag anser att Travian bättre, vart är dina argument? =)

Rasist.

Travian är det bästa av de där tre, jag är så jävla värdelös och gillar att bråka med topp 10 så jag blir bombad, typ det spelet går ut på för mig lol.

Nivå 7 · Fuskare

Man kan ju fan inte ta med runescape när det gäller travian och tribal wars.

Det är ju helt olika saker.

Runescape for the vote btw.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Rasist.

Travian är det bästa av de där tre, jag är så jävla värdelös och gillar att bråka med topp 10 så jag blir bombad, typ det spelet går ut på för mig lol.

Ursäkta? Vad ger dig rättigheten att kalla mig rasist?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Som alla har sagt, går inte att jämföra. Men eftersom alla de tre spelen är kassa så svarar jag Tribalwars, för det spelade jag lite för ett år sen.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Rasist.

Idioter tror oftast att alla Sverigedemokrater är rasister, bara att vänja sig...
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Luring. ;>

Men travian är det bästa spelet. Förstår inte alls varför Runescape kom med i bilden ^

Senast ändrad:

18 Nov 2009
Nivå 5 · Fuskare

Travian är bättre för att man trötnar snabbt på rune

19 Nov 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Är ganska svårt att tröttna på ett spel som man spenderar kanske 30 sec sammanlagt med att köra varje dag (travian) vilket är ungefär så lång tid som krävs för att gå in 3 gr per dag och sen bygga 1-2 saker
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är ganska svårt att tröttna på ett spel som man spenderar kanske 30 sec sammanlagt med att köra varje dag (travian) vilket är ungefär så lång tid som krävs för att gå in 3 gr per dag och sen bygga 1-2 saker

Ja bättre än rune för att på rs så är det övärfatig grafik, på travian så om man uttvecklar sin by mycket, så är det roligt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in