om nån moderator kommer in här, lås den. jag har fått svar på min fråga
Runescape
↗ till inlägget↗ till inläggetNoob det finns ju bar 158 quest hitils.Du kommer inte ångra dig om du blir members. Tro mig det är värt det och i members worlds finns det alltid nåt och göra ;)
Du får 200 quests mera och det är roligt.
Jag har alltid varit members och skall forsätta att bli det...För min gubbe går inte o spela i free worlds, för att jag levlar mina skills på members worlds :)
Och varför tror alla att det finns 200 quest??
svara på det om ni kan.
Om detta är Off-topic då får det vara det för jag vet inte om det är det:
Han menar nog då Quest points. Men då är det ÖVER 250 quest points...
jag anser att denna tråd har spårat ur rejält. det började med att jag frågade vad jag kunde hitta på i runescape och nu diskuteras det hur många qeusts det finns. om nån moderator ser denna tråd så lås den
↗ till inlägget↗ till inläggetDu kommer inte ångra dig om du blir members. Tro mig det är värt det och i members worlds finns det alltid nåt och göra ;)
Du får 200 quests mera och det är roligt.
Jag har alltid varit members och skall forsätta att bli det...För min gubbe går inte o spela i free worlds, för att jag levlar mina skills på members worlds :)
Noob det finns ju bar 158 quest hitils.
Och varför tror alla att det finns 200 quest??
svara på det om ni kan.
Om detta är Off-topic då får det vara det för jag vet inte om det är det:
Han menar nog då Quest points. Men då är det ÖVER 250 quest points...
Ja det har du rätt i.
bli member jag är det och har jämt nåt att göra! Kan typ inte gö nåt på free värld -.-.
haha kan "cheata" så meber ship kostar 15kr på mobilen... andre 03 på RS har slutat :'(
↗ till inläggetDela med dig hur?haha kan "cheata" så meber ship kostar 15kr på mobilen... andre 03 på RS har slutat :'(
↗ till inlägget↗ till inläggetDela med dig hur?haha kan "cheata" så meber ship kostar 15kr på mobilen... andre 03 på RS har slutat :'(
Agree..
Det är ju inte så att Jagex skickar meddelandet, och det är där problemet ligger. När jag hade "minimiförbrukning" på Halebop så drog det resterande pengar upp till 49 kronor sista dagen i månaden. Hade man då under det som skulle dras så drog det allt och inget mer.
Hade nu Jagex skickat meddelandet skulle det funkat likadant här, att de drar "det som finns", men nu måste man själv skicka meddelandet och då gäller inte den regeln.
1. Bli member
2. Ta en paus
3. Sluta spela
↗ till inläggetthe force is strong in this one :P berätta nu ;)haha kan "cheata" så meber ship kostar 15kr på mobilen... andre 03 på RS har slutat :'(
_______:EDIT:________
.......|Felstavning|........
Det händer ibland att det blir fel när man gör member, och det försvinner typ 15 kr, har hänt mig några gånger.
ska väl prova på att bli member då