💬
Logga in
Fuska.se

Michael Jackson "this Is It"

23 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Tjena!

Nu för ett tag sedan hade "This Is It" biopremiär. Det är en film som handlar om Michael Jacksons sista stund i livet, med bland annat bilder från hans repetitioner inför de 50 konserterna som skulle ha ägt rum strax efter hans död. Har ni sett filmen? Är den bra? Här kan ni diskutera allt om filmen.

Jag har inte sett den, men funderar på att göra det.

Senast ändrad:

Nej, jag har inte sett den. Skulle verkligen vilja det när jag hittar den rätta tiden. Är ett stort FAN av Michael så, jag ägna några timmar genom att se igenom filmen.

Jag såg den i Onsdags.

Det är en bra film om man gillar Michael Jackson, Men annars så faller den inte en i smaken.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag såg den i Onsdags.

Det är en bra film om man gillar Michael Jackson, Men annars så faller den inte en i smaken.

Jag älskar hans musik.

- Btw, är det sant att den kommer bara vara på bio i hela världen i 2 veckor?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag såg den i Onsdags.

Jag älskar hans musik.

- Btw, är det sant att den kommer bara vara på bio i hela världen i 2 veckor?

Yep, Så du borde skynda dig :D
Nivå 7 · Fuskare

Allright. Den kom ut den 28;e.

Jag hinner, ska se den i helgen hade jag tänkt då!

Jag har sett den, den var super bra! :D

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #8

Jag tror nog att jag ska se den till helgen eller så. Älskar musiken i alla fall.

Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker det är fånigt hur mycket skit dom säljer via MJ nu när han är död.. :(

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag tycker det är fånigt hur mycket skit dom säljer via MJ nu när han är död.. :(

Detta är ju materialet som filmades strax innan han dog, alltså förberedelserna inför turnén. Det var ju tänkt att säljar i slutändan ändå.

Senast ändrad:

5 Nov 2009
↗ till inlägget

Förstår inte det heller. De är väl avundsjuka på hur stor talang han var.

Rest In Peace, Michael!

Jag kommer se filmen!

6 Nov 2009
Nivå 2 · Novis

Såg den på premiären, d.v.s. den 28 oktober.

Jag har gillat Michael Jackson och lyssnat på hans musik så länge jag kan minnas. :D

Jag hoppas att du är ett riktigt fan av Michael, annars så kommer nog inte filmen vara så intressant.

Senast ändrad:

7 Nov 2009
Nivå 7 · Fuskare

Vissa säger att själva Michael i "filmen" är fake. -.-

Ja det är många som säger att det är ''look alikes'' med fast Kenny Ortega mannen som var med under Michaels sista tid säger att det inte var några, bara en stuntman.

Jag litar mer på honom än på Joe och Latoya Jackson.

Nivå 7 · Fuskare

Men ändå lixom, ofta dom spelade in allting bara så där - sedan så redigerade dom det? Jag vet inte vad jag ska tro på. Jag ska se filmen i vilket fall som.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #16

Såg filmen i dag. Den var riktigt bra. Älskar Michael Jackson!

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Dom visar säkert bara filmen i två veckor så dom kan släppa filmen snabbare , bara en tanke :lol:

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

Dom visar säkert bara filmen i två veckor så dom kan släppa filmen snabbare , bara en tanke :lol:

Det låter ju jättesmart med tanke på att de i princip drar in mer pengar på bio än dvd släppen.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Filmers livslängd beror på hur länge dom visades på bio? :o
9 Nov 2009
Nivå 7 · Fuskare

Hörde att dom ska förlänga filmen ytterligare ett par veckor till då alla biografer är fulla av individer.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in