💬
Logga in
Fuska.se

Vem Har Habbo ? .

96 svar · startad

:iluvff: Heh heter miniman333 på hotelet

Jag var sjuk en vecka eller liknande en gång i mitt liv. (inte att jag var sjuk en gång då)

Men då blev jag medlem på Habbo Hotel. Hade seriöst ingenting att göra.

..Det var ju precis inte bättre att bli medlem på Habbo Hotel då det bara gjorde allting mycket tråkigare.

5 Nov 2009

Heter Kevlon1996...

Slutade spela för 2 år sen för att det suger och jag gav alla mina möbler till min brorsa och han fick mitt acc ^^

10 Nov 2009

Jag är liksom dj på habbo så jag är bara inne när jag sänder, Melonpojjken

Heter Mr...Nice på habbo, fast spelar inte längre.

13 Nov 2009

hehe körde för 2-3 år sen, heter hillefilledill. och filipino51 haha :P men habbo är de sämsta spelet som finns, iallafall efter att habbo gjordes om

Hette Crazy-Korv, jag var en jävlig hycklare.

Sök på mina rum och kolla lager, allt det har jag hycklat.

16 Nov 2009
↗ till inlägget

Jag var sjuk en vecka eller liknande en gång i mitt liv. (inte att jag var sjuk en gång då)

Men då blev jag medlem på Habbo Hotel. Hade seriöst ingenting att göra.

..Det var ju precis inte bättre att bli medlem på Habbo Hotel då det bara gjorde allting mycket tråkigare.

Lite småmysigt tycker ja och va sjuk o sitta och tönta habbo :P

20 Nov 2009

Jag hadde en gubbe, men jag tycker att det suger, man kan inte göra något! Jo man kan, fast då bbetalar man riktiga pengar LOL

23 Nov 2009

Men jag skriver den ändå,en heter: Kroutiana65/sexygastiego< Vet inte om det stämmer, en kompis gjorde den till mig

Andra heter CruzFire

26 Nov 2009

Heter Nacke3000 på allt!

Har ett bra Habbo. Men hatar det :-/

Heter kallanka på habbo (; men spelar ej!

27 Nov 2009

Rent ut sagt, Habbo suger.

Jag hette något, kommer ej ihåg.

6 Dec 2009

Har konto där, men jag brukar aldrig vara inne och kommer inte heller ihåg mitt login.

7 Dec 2009

fan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg..

8 Dec 2009
↗ till inlägget

fan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg..

Ja, jag håller med. Vilket jä**a sk*t habbo har blivit nu...

10 Dec 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ohja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit,

ren skit. dom blåser ungar på pengar att köpa låtsas möbler som finns på en skärm. istället för att köpa nåt ganska fyndigt.

Min åsikt om Habbo Hotel

17 Dec 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ohja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit,

ren skit. dom blåser ungar på pengar att köpa låtsas möbler som finns på en skärm. istället för att köpa nåt ganska fyndigt.

Min åsikt om Habbo Hotel

Japp... 2004-2006 R.I.P.

post-64472-1261059786_thumb.jpg

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Min åsikt om Habbo Hotel

Japp... 2004-2006 R.I.P.

Varför ritar du över ansiktet på gubben...?

Habbo Hotel har alltid varit boring om du frågar mig, har en gubbe gjord typ 2004 jag också, kan dock inte lösenordet, har en nu som är gjord 2005 dock...

Fick tag i lösenordet, vinner jag nu?

habbo_bild.bmp

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Min åsikt om Habbo Hotel

Japp... 2004-2006 R.I.P.

Varför ritar du över ansiktet på gubben...?

Habbo Hotel har alltid varit boring om du frågar mig, har en gubbe gjord typ 2004 jag också, kan dock inte lösenordet, har en nu som är gjord 2005 dock...

Fick tag i lösenordet, vinner jag nu?

habbo_bild.bmp

Därför den har varit ''Hc'' med ''Hc'' frysir, och nu är den ju slut och då kan han inte använda frysiren.. Då är han helt flintskallig så jag ville inte visa det XD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in