Jag gör denna tråd för att förhindra att mer trådar om detta skapas, det finns inga fusk till Rs. RSbot är det enda fusk till rs, men det finns inga fusk som gör att man får oöndligt med pengar,99 i allt,gratis member mm. Alla sidor där det står att om man skriver in sitt password och username så får man 1Miljon gp, det är bara scam. Dom vill bara lura av dig ditt acc
Finns Inget Fusk Till Runescape!
So true.
Gtfo ty, RSBot är inte det enda botten som finns, finns massor.
Ett fusk är något som speltillverkaren lägger in, bottar är inget fusk.
Jag tycker att det är ganska ologiskt med fusk till webbläsar-spel. Så jag tror väl på 40200.
Det finns inga fusk till RS, punkt slut!
Oavsett vad någon säger, det finns ej så släpp det!
Jag börjar också bli irriterad på de som säger att det finns. <_<
↗ till inläggetDet finns inga fusk till RS, punkt slut!
MEN DE FINNS JU!! :o :o :o :o
↗ till inlägget↗ till inläggetDet finns inga fusk till RS, punkt slut!
Nej?
Som WASD sa så är fusk något tillverkaren lägger in i spelet. Botar är, hackning av spelet kan man väl säga, där du har ett program som styr musen o.s.v, det är inte fusk, det är macroing - botting.
Nej?
Som WASD sa så är fusk något tillverkaren lägger in i spelet. Botar är, hackning av spelet kan man väl säga, där du har ett program som styr musen o.s.v, det är inte fusk, det är macroing - botting.
Lol? Trodde du verkligen att jag var seriös? :S
Och jaa.. tråden är väl ganska onödig?.. Någon som kan låsa den?
Tidigt! <_<
Nej?
Och för alla som inte fattar det, macroing och botting är att fuska* då fuskar man för att det ska bli lättare för en själv, så att andvända macroers eller bottar är att fuska.
(*cheat)
Nej?
Och för alla som inte fattar det, macroing och botting är att fuska* då fuskar man för att det ska bli lättare för en själv, så att andvända macroers eller bottar är att fuska.
(*cheat)
Knappast de man menar med "fusk" men...
Varför låsa tråden?
Ta bort alla inlägg och klistra det som 40200 skrev ist? :)
Denna tråd ska klistras och +1 till WASD.
om tråden ska klistras så kan ju någon annan skriva om det så man förstår det utan att behöva läsa 20 gånger.
Man kan hacka nasa men absolut inte Runescape :unsure:
↗ till inläggetNice bump, varför har inte tråden låsts btw?Man kan hacka nasa men absolut inte Runescape :unsure:
Äsch, du borde inte prata om sånt här. Hur kan du vara 100% säker på att det inte finns mer än RSbot? Jag vet att det finns mer, känner grymt skillade kodare som hållit på med att koda program/hacks m.m till spel och sånt. Har ett privat program som kan ge mig väldigt mycket guld om jag vill. Spelar dock inte RS längre, så använder inte det.
↗ till inläggetAnd once again.. I Lol'd.Har ett privat program som kan ge mig väldigt mycket guld om jag vill. Spelar dock inte RS längre, så använder inte det.
↗ till inläggetDu menar cheat engine som ger dig guld du inte kan använda?Äsch, du borde inte prata om sånt här. Hur kan du vara 100% säker på att det inte finns mer än RSbot? Jag vet att det finns mer, känner grymt skillade kodare som hållit på med att koda program/hacks m.m till spel och sånt. Har ett privat program som kan ge mig väldigt mycket guld om jag vill. Spelar dock inte RS längre, så använder inte det.