💬
Logga in
Fuska.se

Det Bästa Från Internet

29 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Fyfan va grym. :D

7 Nov 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

hahahaha det bästa i filmen var när on slog 2 gånger i tagentbordet och sen tog hon upp tagent bordet och slog till den hårt med datan XD hahahaha

Hur kan man slå till något med data? Data betyder information och den är inte fysisk... Gör det till en vana att säga dator istället.

WOOHOO :D Mr.Besserwisser Jr is on ze move. :D

Förövrigt var där någon jag inte kände igen :)

Jag försöker så gott jag kan :(

9 Nov 2009
↗ till inlägget

Va?

När sändes dän här reklamen på tv?

Såg den på TV4 för 3 dagar sen.

OnT: Riktigt bra spelat, och väldigt kul xD

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hänger för lite på youtube tror jag =/ . Fattade typ bara häften.

inte ok killen.
Nivå 6 · Fuskare

Det värsta är nog att jag sett allihopa.

10 Nov 2009
Nivå 6 · Fuskare

Borde finnas något sample med originalfilmerna, skulle vara kul att se...

13 Nov 2009
Nivå 7 · Fuskare
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Original är helt klart bäst. ;]

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Täntke väl att någon tänkt samma idé =)

7 Sep 2010
Nivå 1 · Novis

Fy fan vad jag skratta när fallskärmen gick sönder!! :cool: :yucky: :medieval: :gitarr:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in