jagar131
Runescape Namn
hmm heter ii0oo0lkii=level 76 Alkia=level 81
Oscis j
jontefire :P
↗ till inläggetnemen! hallå danne det är jag Mmsyther
↗ till inläggetDo i know you? :o↗ till inläggetnemen! hallå danne det är jag Mmsyther
heter mario 7 på runescape
Heter Balkani precis börjat om.
För att min gubbe blev bannad för inget ting ^^ Ofta man blir bannad för Offensive Language och inte ha bevis. Fagex!
Annars så är den 31 - 32 str och dom andra orkar jag inte träna upp just nu. håller på att göra pengar.
Tesslan1, Lil skilla z, dark snoze, x maulz pk, maul ox pker, soulz 0f pk, soulz of pka, soulz 0f pka, Kimzon Th och Elitnisse
Det var alla, tror ja :P
Jag heter O w r1 men jag spelar inte längre... jag tror jag är lvl 101 i free-world och 104 i member world och jag har bandos godsword :) och jag tror jag har 89 str:)
↗ till inläggetHah, lol, Soulz 0f pk är inte din, och soulz 0f pka är mitt acc, så stfu :)Tesslan1, Lil skilla z, dark snoze, x maulz pk, maul ox pker, soulz 0f pk, soulz of pka, soulz 0f pka, Kimzon Th och Elitnisse
↗ till inlägget↗ till inläggetHah, lol, Soulz 0f pk är inte din, och soulz 0f pka är mitt acc, så stfu :)Tesslan1, Lil skilla z, dark snoze, x maulz pk, maul ox pker, soulz 0f pk, soulz of pka, soulz 0f pka, Kimzon Th och Elitnisse
Lol käften d-bag :P
Puure ix
Fanrangefan
Mrpellepucko
Byobmage
Min gube hetar 1478ea :D
heter alreya
Min trevliga gubbe heter E g o 6 9.
***Edit - Glömde att jag bytt namn till Cola-L0ver***
heter Ingxis på runescape, två hackade acc, Neoag och Wa Luigi
Xx Mnemic, ApplesOfDeath, Apples0fDeath, Lil Skilla Z, 1337 Ranqe X & Bo0m Splash
Heter Gunnarpung