ok jag slikar okså om händerna när jag äter chips men jag tvetar händerna efter som jag vill inte ha svininfluensa nåra har döt av det :rambo:
Vanor
↗ till inläggetok jag slikar okså om händerna när jag äter chips men jag tvetar händerna efter som jag vill inte ha svininfluensa nåra har döt av det :rambo:
Ja jag gör det också!
Vem vill ha fettiga händer >.<
↗ till inläggetDet gör ingen skillnad om du slickar på dem först och sen tvättar händerna >_> Du har redan fått i dig viruset isåfall.ok jag slikar okså om händerna när jag äter chips men jag tvetar händerna efter som jag vill inte ha svininfluensa nåra har döt av det :rambo:
Om jag äter chips drar jag av det på byxorna..
Jag räknar 3x1, 3x2, 3x3, 3x4 osv resultat efter resultat i huvudet.
Anger resultat efter resultat, andra beräkningar också i takt med varje steg jag går.
Sjukt irriterande!
Btw, roliga är att ingen har talat om att onanering är deras vana xD
↗ till inläggethar ni några speciella vanor typ saker nu gör omedvetet?
kommer ni ihåg varför ni gör detta eller är det något ni har varit tvungna att lära er?
Btw, roliga är att ingen har talat om att onanering är deras vana xD
Därför.
Onanera ;| (dock inte omedvetet)
säga "tack för maten" nästan varje gång jag har ätit något,gäller även chips,bullar etc.(dock inte omedvetet)
bita på naglarna
hmm, har säkert massa vanor, men kan inte komma på någon såhär på rak arm :o
Fast här är lite ovanor jag har:
Börjar pilla med öronen när jag blir trött (har gjort det ända sedan jag var nyfödd)
Börjar suga på underläppen när jag är på väg att somna
Pratar ibland lite för mycket
Knäcker nacken när jag har tråkigt (har en ryggskada så nacken stelnar för mig)
Svävar iväg i mina dagdrömmar, och sedan kan jag börja prata om det jag drömmer om som det vore en ljudbok
Pratar i sömnen ( svarar på frågor osv.)
jag gillar att dela saker med 0. det är kul ;]
nejmen, pratar i sömnen fick jag veta att jag gör.. väckte tjejen som jag sov brevid. vadå pinsamt? :< hoppas jag inte sa något wierd
Tips, för alla som vill sluta bita på naglarna så finns det medel på apoteket som man kan sätta på naglarna och det smakar skit äckligt. >.< Fick mig att sluta iaf. :)
@ Rullis, hehe, ingen fara, tjejer brukar ju tycka att sånt är gulligt,, fast kanske inte om du skriker eller nått sånt då :D
har koncentrations svårigheter så jag håller alltid på med något :P därför är mitt golv alltid stökigt, tar upp saker som jag leker med och sedan tappar, tar upp något nytt, samma sak xD
Jag kan typ knäcka alla kroppsdelar (fingrar, tår, nacke, öra :huh: )
↗ till inläggetJag kan typ knäcka alla kroppsdelar (fingrar, tår, nacke, öra :huh: )
fingrar, alla tår och nacke kan jag också, men öra :P?
Petar i näsan omedvetet ibland.
↗ till inläggethar koncentrations svårigheter så jag håller alltid på med något :P därför är mitt golv alltid stökigt, tar upp saker som jag leker med och sedan tappar, tar upp något nytt, samma sak xD
Haha, samma här!
↗ till inlägget↗ till inläggetAtt jag biter på naglarna. Hållit på med det i nu sex år och försökt sluta men det går inte. Hade en gång slutat och dem växte rejält men började igen.
Va äre fö fel på det?
Jag gör det också btw.
Fan nu måste jag komma på nån vana jag har själv ju.
Aha här är en.
Stoppar in handen innanför byxorna när jag sitter vid datorn.
Ungefär såhär: http://www.mudkicker.com/wp-content/upload...y_vs_chobot.jpg
Samma vana har jag.
↗ till inlägget↗ till inläggetBrukar sitta och "trumma" med fingrarna (händer omedvetet) vet inte vrf jag gör det
Jag är fucking insane på att trumma med mina fingrar!
Det är bara någon reflex som jag har. o.O
På tal om det så är ju klassikern; öppna kylskåpet och stänga det sen igen.
Haha 100% här också. Brukar ibland när jag har tråkigt gå till köket öppna kylskåpet sen kolla 2 sek sen stänga. aa... Ibland gör jag det igen..
Har massor av vanor...
Trummar ibland omedvetet..
Ibland går jag och stänger dörren omedvetet när den inte är stängd. Och sånt
Brukar knäcka mina fingrar ofta.