PSN : S3GlHuSkO
Cod 6
↗ till inlägget↗ till inläggetOch lite för starka vapen.. Man dör av 2 skott på varje vapen...
Agreeeeeeeed.
Helt okej spel annars :o
Campers, alla vapen dödar på 2 skott och respawn-systemet är det ända som är kasst. Annars är det kung.
Vad är det för fel på respawn-systemet? :S
Och inget vapen dödar på 2 skott, förutom någon sniper.
Att om man skjuter en kille börjar han typ 20 meter ifrån dej?
Wtf? Aldrig hänt mig.
Campers 'r svaraga i MW2;
Jag som camper: 10 kills, 2 deaths
Jag med en assault rifle: 32 kills, 9 deaths
Visst, mest bara tur men ändå.
(Fick 3 kills, care package som hade ett pavelow. En till kill för pred missile som räcknades till 6 kills för attack heli. :) )
↗ till inlägget↗ till inläggetOch lite för starka vapen.. Man dör av 2 skott på varje vapen...
Agreeeeeeeed.
Campers, alla vapen dödar på 2 skott och respawn-systemet är det ända som är kasst. Annars är det kung.
Wtf? Aldrig hänt mig.
The story of a spawn fail.
Kör Domination. Andra laget sitter och "omglolz i is on r00f ur not ur ded now llolololool" så jag springer runt "hela" map'en i hopp om att kunna ta dem bakifrån(Använder Famas med silencer och Cold Blooded). Dödar en som sprang framför mig.
Springer igenom en gränd, och ja, Invasion tror jag det var på.
Ser en motståndare stå stilla en bit bort.
"i got u now u fag"
Sedan spawnar en motståndare alldeles bakom mig och springer fram och stabbar mig.
Kollar på killcam: "jesus fking christ.."
Och ja, det var den personen jag just hade dödat.
yayyy
Men FAMAS går väl att döda någon med? Med en burst menar jag.
Agreeeeeeeed.
Wtf? Aldrig hänt mig.
The story of a spawn fail.
Kör Domination. Andra laget sitter och "omglolz i is on r00f ur not ur ded now llolololool" så jag springer runt "hela" map'en i hopp om att kunna ta dem bakifrån(Använder Famas med silencer och Cold Blooded). Dödar en som sprang framför mig.
Springer igenom en gränd, och ja, Invasion tror jag det var på.
Ser en motståndare stå stilla en bit bort.
"i got u now u fag"
Sedan spawnar en motståndare alldeles bakom mig och springer fram och stabbar mig.
Kollar på killcam: "jesus fking christ.."
Och ja, det var den personen jag just hade dödat.
yayyy
Men FAMAS går väl att döda någon med? Med en burst menar jag.
Det är exakt så! Att de börjar bakom en. Ibland så kan man faktiskt se när de blir dödade av en på killcam, också sen kan de börja på samma ställe...
Jaa, haha, de spawnar alltid nära någon, eller man spawnar att nära vart man blev dödad..
GG Husko :)
Ägde skiten ur Husko sniper only :visslar:
haha nej^^
Vem va det som vann två gånger i rad :o?
↗ till inläggetMen du sluta just när jag skulle skjuta dej ;<haha nej^^
Vem va det som vann två gånger i rad :o?
Btw, nice no-scopes Oo
Tackar. (:
Lust att göra mer om en stund?
Några som vill va med? (PS3)
↗ till inläggetKanske 5/6 tiden, farsan ser på film just nu :PTackar. (:
Lust att göra mer om en stund?
Några som vill va med? (PS3)
Okey.
Inte en enda jäkel som har det till PC?
↗ till inläggetTänkte köpa det, men tvivlar på att min dator skulle klara av det ;>Inte en enda jäkel som har det till PC?
[EDIT] Prövade S&D för första gången idag, orkade inte länge eftersom att den där jävla Host Migration skitet kom upp hela tiden, till sist for hela internet.
Jag kör pc, tycker dock att spelet är väldigt bra gjort och man kan spela klan matcher som ni sa att man inte kunde (har själv spelat måååånga) Skriv ett pm till mig så kan vi lira tillsammans någon gång ! :iluvff:
Uh, märkte just att det går x10 gånger snabbare att köra S&D och TDM än free-for-all om man ska ranka upp.
Och sen btw, vi skulle ju kunna ordna någon spelkväll för alla som vill spela MW2?
[EDIT] Hur lagar man en egen match? Alltså så att typ vem som helst kan joina?
↗ till inläggetInte en enda jäkel som har det till PC?
Me
Jag ska nog önska mig det till julklapp. Vet dock inte om jag ska köpa till Pc eller 360.
↗ till inläggetJag ska nog önska mig det till julklapp. Vet dock inte om jag ska köpa till Pc eller 360.
Eftersom det är ett first person shooter så är det givetvis bättre till PC.