↗ till inläggetså händer vad?
Så är det en konstig smakupplevelse
↗ till inläggetSå är det en konstig smakupplevelseså händer vad?
↗ till inläggetså händer vad?
Så är det en konstig smakupplevelse
↗ till inläggetSå är det en konstig smakupplevelseså händer vad?
Köpte en life energy idag och en påse chips, först åt jag upp chipsen sen drak jag life energyn, sen efter ett tag smakade det lakrits :S
↗ till inläggethaha, ska prövaKöpte en life energy idag och en påse chips, först åt jag upp chipsen sen drak jag life energyn, sen efter ett tag smakade det lakrits :S
↗ till inläggetKankse inte händer för alla, min kompis pröva och han fick ingen lakritssmak↗ till inläggethaha, ska prövaKöpte en life energy idag och en påse chips, först åt jag upp chipsen sen drak jag life energyn, sen efter ett tag smakade det lakrits :S
↗ till inläggetKankse inte händer för alla, min kompis pröva och han fick ingen lakritssmak↗ till inläggetKöpte en life energy idag och en påse chips, först åt jag upp chipsen sen drak jag life energyn, sen efter ett tag smakade det lakrits :S
haha, ska pröva
Du råkade nog äta en lakrits också
Att dricka vatten direkt efter att man ätit kiwi, det smakar rätt konstigt. :P
↗ till inläggetÄter man en cheeseburgare och sedan glass i munnen, så smakar det som chips. ^^ Jag skojar inte... =p
Det har jag med gjort! xD
↗ till inläggetsmakade ju typ som oboy 0_oAnnars gillar jag cola med mjölk. Människor jag får att prova det tycker det är snuskigt, men min morsas arbetskamrater tycker det är trevligt, lol.
↗ till inläggetÄr du helt konstig i bollen. Det smakar ju INTE som choklad... ._.↗ till inläggetsmakade ju typ som oboy 0_oAnnars gillar jag cola med mjölk. Människor jag får att prova det tycker det är snuskigt, men min morsas arbetskamrater tycker det är trevligt, lol.
↗ till inläggetÄr du helt konstig i bollen. Det smakar ju INTE som choklad... ._.↗ till inläggetAnnars gillar jag cola med mjölk. Människor jag får att prova det tycker det är snuskigt, men min morsas arbetskamrater tycker det är trevligt, lol.
smakade ju typ som oboy 0_o
Smakar äldre herre med inslag av mjäll.
Julmust och Vispgrädde hade en unik halv-god smak.
Bearnaisesås i hamburgare. Inte så konstigt men det är gott :)
Först äter man polkagris.
Sedan dricker man kaffe.
resultat: Smakar skit.
↗ till inläggetSå du brukar äta skit?Först äter man polkagris.
Sedan dricker man kaffe.
resultat: Smakar skit.
Matlagningens haxx!
om du är på bk blanda cola, fanta och sprite i din mugg och drick.
smaken: det smakar som diskmedel luktar.
↗ till inläggetom du är på bk blanda cola, fanta och sprite i din mugg och drick.
smaken: det smakar som diskmedel luktar.
Tar man inte sprite, utan bara blandar cola och fanta blir det en black orange. =)
Det är skit gott.
Smakade på Dr. Pepper idag för första gången av en i min klass, tyckte den var riktigt god. Men nu när jag vart och köpt en var den inte alls god... gick knappt att dricka :(
Han/hon hade kanske spottat i den så att det smakade gott? =P
Dr. Pepper är god som fan.
Men däremot Kaffe Cola är inte så smaklig, haha.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in