💬
Logga in
Fuska.se

Jag Har Ett Stort Problem.

27 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skulle nog säga:

Sitt hemma och ät mycket, behöver inte vara onyttig mat. Ät mycket till frukost och middag samt kvällsmat. Vräk i dig mat mest när det är kvällsmat, då går man snabbast upp i vikt.

Om du tränar något, sluta med det så får man se hur långt det kommer gå.

Om han äter så mycket och inte tränar så blir han fet. Man ska inte äta mer än vad kroppen behöver.

Ja, men som jag sa:

Han kan äta mycket, men inte onyttig mat, som pizza, pasta och så vidare. Nyttig mat, men större portioner, och han kanske kan träna en gång per vecka..

Nivå 2 · Novis

Jag tränar inte. Jag äter normal mat. Jag är 12 år(snart 13), jag är kille och ungefäf 163cm lång och väger 42-44kg.

På helgerna äter ja kanske en hel chips påse lr 300g godis. Jag är väldigt smal. Jag hatar sport och ja sitter ofta framför datorn lr tvn men är ändå inte fet.

Men om du vill gå upp i vikt så kan du försöka små äta mellan måltiderna och efter en tid så blir du mullig(INTE fet). Sedan tränar du och äter bra mat så får du förmodligen en normal vikt.

Jag vet inte om de hjälpte men ett försök skadar ju inte. :D

Nivå 4 · Lärling

Du har säkert mask i magen. : D

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skulle nog säga:

Sitt hemma och ät mycket, behöver inte vara onyttig mat. Ät mycket till frukost och middag samt kvällsmat. Vräk i dig mat mest när det är kvällsmat, då går man snabbast upp i vikt.

Om han äter så mycket och inte tränar så blir han fet. Man ska inte äta mer än vad kroppen behöver.

Ja, men som jag sa:

Han kan äta mycket, men inte onyttig mat, som pizza, pasta och så vidare. Nyttig mat, men större portioner, och han kanske kan träna en gång per vecka..

Han blir fortfarande fet om kroppen inte förbränner allt.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skulle nog säga:

Ja, men som jag sa:

Han blir fortfarande fet om kroppen inte förbränner allt.

Jaja, men kan träna en 2 timmar per vecka, så blir han inte det.

Nivå 6 · Fuskare

Ni försöker ge honom råd för att gå upp i vikt utan att vara onyttig.

Detta kan endast hända om han endast får upp muskelmassa, men om han tappat en ansenlig mängd kroppsvikt på kort tid är det förmodligen mest fettreserver.

Enda sättet är faktiskt att vara lite onyttig, men att träna en LAGOM mängd så inte kroppen tar en onödig mängd stryk under den önskade viktuppgången

Är kolhydratrik mat, träna lagomt mycket

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #27

tackar för alla vänliga svar.

jag har börjat lägga på mig lite mer vikt nu så jag har stabiliserat mitt läge.

Tråden kan låsas.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Okej, låser tråden då den är besvarad och trådskaparen önskar detta.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.